Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:805628
 
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 39 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās primāra vairs nav pārdošana, bet gan attiecības, kas veicina pārdošanu, tāds varētu būt izskaidrojums daudzpakāpju mārketinga straujajai attīstībai, lai gan Latvijā šāda veida tirdzniecība pagaidām nav tik populāra cik ārvalstīs. Latvijā, tiešās pārdošanas konsultantus, sabiedrība, pagaidām vēl, uztver ar negatīvām emocijām, kaut gan šiem uzņēmumiem pēdējo gadu laikā Latvijā un Baltijas valstīs ir vērojami panākumi un izaugsme. Autore to skaidro ar šo uzņēmumu veiksmīgi realizēto menedžmentu un mārketinga kompleksu pielietojumu.
Daudzpakāpju mārketings ir efektīvs instruments esošo klientu noturēšanai un jaunu piesaistei, veidojot ar tiem jaunas komunikāciju iespējas uz savstarpējās „pazīšanās” un izdevīguma pamata. Un tas ir aktuāli ikvienam uzņēmumam, kas domā par peļņas palielināšanu un izaugsmes iespējām.
Darba gaitā autore pārliecinās par daudzpakāpju tirgvedības pozitīvajām īpašībām un tās vērtīgo ieguldījumu uzņēmuma peļņas palielināšanā un attīstības veicināšanā.
Darba nozīmīgumu nosaka tas, ka Latvijā šāda veida tirgvedība ir salīdzinoši jauna prakse atšķirībā no ārvalstīm, kur uzņēmumi izmantojot daudzpakāpju mārketingu ir guvuši lielus ienākumus. Tāpēc savā darbā autore balstoties uz teorētiskajiem un praktiskajiem pētījumiem pierāda daudzpakāpju mārketinga progresīvās iespējas Latvijas un arī ārvalstu tirgos, pētot specializētjā literatūrā pieejamo teoriju un atziņas, kā arī analizējot starptautiskā uzņēmuma SIA „Avon Cosmetics” mārketinga darbības pieredzi un iespējas.
Meklējot informāciju un materiālus, maģistra darba izstrādei, autore saskārās ar latviešu autoru darbu trūkumu par attiecīgo tēmu, tāpēc darbā tiek izmantoti arī ārvalstu autoru pētījumi un atziņas. Autore to skaidro ar šāda veida tirgvedības zemo popularitāti Latvijas tirgū, bet prognozē tiešās tirdzniecības staruju attīstību arī Latvijas un Baltijas tirgū.
Maģistra darba mērķis:
Izpētīt un analizēt starptautiskās kompānijas „Avon Cosmetics” daudzpakāpju tirgvedības pielietojumu, balstoties uz starptautiskā tirgus un daudzpakāpju tirgvedības teorijas un prakses pētījumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1142538
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties