Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:676547
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Anotācija (latviešu val.)    4
  Anotācija (angļu val.).    5
1.  Pircēju uzvedība un mārketinga komunikācijas līdzekļi    7
1.1.  Mārketinga loma mazumtirdzniecībā    7
1.2.  Pircēja uzvedība tirgū    9
1.3.  Tirgus segmentācija    14
1.4.  Produkta virzīšana tirgū    16
1.4.1.  Sabiedriskās domas veidošana    20
1.4.2.  Tiešā pārdošana    20
2.  SIA „RISE” pircēju piesaistes novērtējums    22
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    22
2.2.  Mazumtirdzniecības nozares raksturojums un salīdzināšana ar konkurentiem    26
2.3.  Uzņēmuma darbības ar klientiem novērtējums    34
3.  Pārdošanas apjomu palielināšanas iespējas SIA „RISE”    43
3.1.  SVID analīze    43
3.2.  Priekšlikumu izstrādāšana SIA „RISE” pārdošanas apjoma palielināšanai    46
  Secinājumi    52
  Priekšlikumi    54
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    55
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmuma „RISE” darbība ir dažādu preču mazumtirdzniecība. Veikalā ir pārstāvētas ļoti dažādas preču grupas, kuras ir gan ikdienā sadzīvē nepieciešamas, gan arī preces, kuras pērk dažādos dzīves gadījumos- ziedi, dāvanas.
2. Mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka piedāvātais produkts var viņus apmierināt.
3. Segmentēšanas galvenais mērķis ir palīdzēt šim uzņēmumam koncentrēt savus spēkus, lai apmierinātu ļaužu grupu ar līdzīgām vajadzībām, nevis individuālu pircēju.
4. Lai uzņēmums virzītu savu produktu ar reklāmas palīdzību, uzņēmumam ir jāizstrādā šī reklāma, lai tā pēc iespējas būtu aptveroša par šo produktu, ieinteresētu pircēju un pievērstu tam uzmanību.
5. SIA „RISE” pircējus visvairāk ietekmē ekonomiskie faktori, no tiem visvairāk ienākumi, pircējs skatās, ko viņš var atļauties un tad tikai apsverot iespējas arī iegādājas šo te preci.
6. Veikalam nav izstrādāta mārketinga stratēģija. Dažādus mārketinga pasākumus izstrādā veikala vadītājs, gan arī sadarbojoties ar veikala piegādātājiem (akcijas preces).
7. No sabiedrisko attiecību instrumentiem SIA „RISE” tiek izmantota piedalīšanās Iecavas skolēnu domes labdarības akcijās, kurās tiek vākti līdzekļi dažādiem mērķiem.
8. Pārdevējas ir izpalīdzīgas, laipni sniedz informāciju par precēm veikalā, palīdz izvēlēties dāvanas un ziedus.
9. Kā noskaidrojās veiktajā aptaujā, neatkarīgi no vecuma un ienākumiem, gandrīz ikviens veikala klients šajā veikalā kaut reizi ir iegādājies dāvanu un ziedus. Veikalu SIA „RISE” klienti izvēlas tāpēc, ka tajā ir plašs preču sortiments, tātad nav jāmeklē vairāki veikali, lai nopirktu tiem nepieciešamās preces. Kā otru svarīgāko iemeslu klienti min laipno apkalpošanu.
10. Ar autores izstrādāto anketu daudzām preču grupām nav nosakāms konkrēts mērķa pircējs, tomēr tos varēja noteikt rotas lietām un bižutērijai. Rotaslietas šajā veikalā pārsvarā iegādājas pircēji vecuma grupa no 26-45 gadiem, kuru ienākumu līmenis ir no 200 latiem, savukārt bižutēriju iegādājas pircēji no 18-45 gadiem, kuru ienākumi ir no 100 latiem.
11. SIA „RISE” netiek izmantota reklāma, autore uzskata, ka līdzšinējos apstākļos tā ir dārgs prieks un tik mazam veikalam tā neatmaksātos, jo Iecavas iedzīvotāji pazīst šo veikalu un ir lieliska reklāma starp pircējiem.
12. Darba autore SIA „RISE” klientu piesaisti vērtē vairāk kā zemu, jo uzņēmums vairāk paļaujas uz esošiem klientiem, nevis mēģina palielināt to skaitu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Rise" produktu pircēju uzvedība un pārdošanas apjoma palielināšanas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/676547

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties