Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:307775
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Ekoloģiskā produkcija, tās būtība    4
1.2.  Produkts kā viena no mārketinga sastāvdaļām, ekoloģiskās produkcijas sortiments    5
1.3.  Ekoloģisko produktu marķējums    9
1.4.  Ekoloģiskā produkcija tirgū    10
1.5.  Ekoprodukcijas attīstība un rādītāji pasaulē    12
1.6.  Ekoloģiskās produkcijas attīstība un rādītāji Latvijā    14
1.7.  Ekoloģiskās produkcijas attīstības problēmas un tās risinājuma varianti    17
2.  PROJEKTU DAĻA    20
2.1.  Mārketinga komunikāciju plānošanas posmi    20
2.2.  Situācijas analīze    23
2.3.  Mārketinga komunikāciju plānošanas saskaņošana ar uzņēmuma mērķiem    27
2.4.  Preču virzīšanas tirgū budžeta plānošanas metodes izvēle un budžeta aprēķins    29
2.5.  Tirgus segmentēšanas un mērķtirgus noteikšana    30
2.6.  Pircēju rīcība lēmumu pieņemšanas procesā    32
2.7.  Produktu virzīšanas tirgū mērķu noteikšana    38
2.8.  Preču virzīšanas tirgū plāna izstrāde    42
2.9.  Preču virzīšanas tirgū plāns    53
2.10.  Preču virzīšanas tirgū aptuvenās izmaksas    69
2.11.  Kontrole ekoproduktu virzīšanas tirgsistēmā    71
3.  Tehnoloģiskā daļa    71
4.  Darba un dabas aizsardzības daļa   
5.  Grafiskā daļa   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Šī gadsimta laikā tirgus ir pārdzīvojis vairākas būtiskas izmaiņas – sākot ar to laiku, kad pieprasījums bija lielāks par piedāvājumu un mārketingam nebija nekādas nozīmes, un beidzot ar pašreizējo situāciju, kad pieprasījums tiek apmierināts pilnībā un firmas cīnās par katru klientu.
Līdz ar to uzņēmumiem ir jādomā, kā efektīgāk izmantot savus resursus un pārdot produkciju. Sevišķi grūti piesaistīt klientus ir bioloģiskajiem lauksaimniekiem, kuru produkcija simbolizē augstu kvalitāti un veselīgu dzīvesveidu, taču potenciālo klientu pieaugums nav pārāk optimāls.
Tādēļ arī diplomdarba aktualitāte ir tā, ka mūsdienās preču virzīšanai tirgū ir liela nozīme, it īpaši, ja virzāmais produkts tirgū ir ekoprodukts. Bioloģiskajiem lauksaimniekiem ir jāstrādā un jādomā par mērķa tirgus vajadzībām un jācenšas maksimāli apmierināt klienta vēlmes un vajadzības.
Diplomdarba mērķis ir preču virzīšanas tirgū projekta izstrāde un tā attiecināšana uz ekoloģisko produktu virzīšanu Latvijā. Jebkuri lēmumi par preču virzīšanu tirgū var būtiski ietekmēt jebkura bioloģiskā lauksaimnieka un attiecīgā ekoprodukta situāciju tirgū.
Lai varētu realizēt diplomdarba mērķi. tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Ekoproduktu galveno raksturojošo īpašību izpēte;
2. Ekoloģiskās produkcijas attīstības tendences Latvijā un citur pasaulē;
3. Ekoproduktu iegādes iespējas Latvijā;
4. Potenciālo pircēju attieksme un piesaistes iespējas ekoproduktiem;
5. Produkcijas attīstības ierobežojumi un to risinājuma varianti;
6. Produkta virzīšanas tirgū iespēju izpēte, kā arī budžeta aprēķināšana;
7. Ekoloģiskās produkcijas virzīšanas tirgū plāna izstrāde un analīze.
Lai izpildītu diplomdarbā izvirzītos uzdevumus, tiks apkopots un analizēts teorētiskais materiāls par mārketinga komunikācijām, sīkāk izpētītas to raksturīgās iezīmes. Tāpat tiks analizētas ekoproduktu attīstības tendences Latvijā, konkrētāk apskatītas mārketinga komunikāciju izmantošanas iespējas, doti priekšlikumi ekoloģisko produktu virzīšanai tirgū.
Galvenie informācijas avoti ir zinātniskā literatūra, RTU mācību laikā iegūtie materiāli un zināšanas, kā arī interneta resursi, kā arī autora praktiskā pieredze strādājot par reklāmas konsultantu.
Darba struktūra ir teorētiskās informācijas apkopojums katras nodaļas sākumā un praktiskā pielietojuma iespēju analīze izstāžu biznesam nodaļas beigās. Plašāk tiks aplūkota ekoloģisko produktu virzīšana tirgū.
Darba pilnīgākai izstrādei bija vairāki ierobežojumi, jo traucēja informācijas trūkums par bioloģisko lauksaimnieku finansiālajiem rādītājiem un ekoloģisko produktu attīstības tendences statistisko rādītāju trūkums.

1. ANALĪTISKĀ DAĻA
1.1. Ekoloģiskā produkcija, tās būtība
Latvija ir sestais mazumtirdzniecībai pievilcīgākais augošais tirgus pasaulē. To pierāda jaunākā statistika. Arī IKP pierāda mazumtirdzniecības lielo nozīmi – 44% no IKP sastāda mazumtirdzniecība.
Liela nozīme Latvijas mazumtirdzniecības un arī vairumtirdzniecības attīstībā ir ekoloģiskajai produkcijai.
Ekoloģiskās produkcijas būtība ir bioloģiskās lauksaimniecības ražota produkcija, kas tiecas apgādāt patērētāju ar svaigu, garšīgu un īstu pārtiku un kvalitatīvām, videi nekaitīgām precēm, respektējot dabiskās ekosistēmas. [6]
Bioloģiskā lauksaimniecība ir garšīgas un autentiskas pārtikas ražošana, izmantojot lauksaimnieciskās ražošanas metodes, kas ir saudzīgas pret dabu un atbilst dzīvnieku labturības prasībām, kā arī rada jaunas iespējas lauku iedzīvotājiem. Šajā procesā tiek dota priekšroka dabiskiem resursiem, nevis mākslīgām palīgvielām, un bioloģiskā lauksaimniecība balstās uz stingrām tiesību normām un pārbaudēm Eiropas Savienībā un ārpus tās robežām. Bioloģiskās lauksaimniecības pamatā ir veselīga un bagāta augsne, kas pati spēj pretoties kaitēkļiem un slimībām. [7]
Bioloģiskos un ekoloģiskos produktus iegūst, saimniekojot ar dabiskām metodēm – nelietojot ķīmiski sintezētas vielas, piemēram, pesticīdus, minerālmēslus u.tml. Saimniekošanas priekšnoteikums ir veselīga augsne, kas ir dabiska un dzīva vienība ar daudzveidīgu floru un faunu un ražas palielināšanai tiek rosinātas dzīvības norises augsnē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ekoloģisko produktu virzīšanas tirgū projekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/307775

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties