Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:663009
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Produktu noieta stratēģija    8
1.1.  Mārketinga izpēte un plāns    8
1.2.  Reklāmas pasākumi    19
1.3.  Produkta realizācijas stimulēšana.    23
2.  SIA „Daiļrade Koks” produktu noieta veicināšanas efektivitāte    27
2.1.  SIA „Daiļrade Koks” vispārīgs raksturojums    27
2.2.  Uzņēmuma realizētie reklāmas pasākumi    30
2.3.  Uzņēmuma realizētie produkta noieta stimulēšanas pasākumi    43
3.  Mārketinga komunikāciju nozīme uzņēmējdarbībā    44
3.1.  Reklāmas nozīme uzņēmējdarbībā    44
3.2.  Produktu noieta stimulēšanas nozīme uzņēmējdarbībā    47
3.3.  Personāla nozīme mārketinga komunikāciju nodrošināšanā    48
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    53
  Pielikumi    55
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Darbā „SIA „Daiļrade Koks” produktu noieta veicināšanas pasākumu efektivitāte” autors pēta sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” veiktos tās ražoto koka mēbeļu noieta veicināšanas pasākumus Latvijas tirgum un to efektivitāti, kā arī analizē šos pasākumus, kopsakarā ar uzņēmuma darbības stabilitāti ilgtermiņā.
Tomēr dotā darba apjoma ietvaros nav iespējams pietiekami dziļi izpētīt visus ar šo problēmu saistītos jautājumus, tādēļ darbā tiek analizēti sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” veiktie pasākumi produktu noieta veicināšanas jomā, izmantojot divus populārākos mārketinga komunikācijas veidus – reklāmu un produktu noieta stimulēšanu, sākot no 2008. gada sākuma, līdz 2009. gada aprīlim. Šāds laika periods izvēlēts tādēļ, ka tas sakrīt ar laika periodu, kad sākās Latvijas ekonomikas pārmaiņas negatīvā virzienā, līdz ar to, šajā darbā apskatītie jautājumi ir kļuvuši vēl aktuālāki, kā iepriekš. Darba autoram pētījumu laikā nebija pieejama uzņēmuma finansiālā informācija, saistībā ar ienākumu un izdevumu izmaiņām, veicot produktu noieta veicināšanas pasākumus, tādēļ informācija analizēta, vadoties no mutiski iegūtās informācijas.
Darba autors uzskata, ka produktu noieta veicināšanas pasākumi patreizējā ekonomiskajā situācijā, kad uzņēmumiem ir īpaši jāpiedomā pie stratēģiskās plānošanas, lai nodrošinātu to turpmāko pastāvēšanu un veiksmīgu darbību, kas lielā mērā ir atkarīga no uzņēmumu ieņēmumiem, ir īpaši aktuāla tēma. Savukārt, produktu veidu – Latvijā ražotās koka mēbeles, darba autors ir izvēlējies šo produktu aktualitātes dēļ – pirmkārt, lai sakārtotos Latvijas ekonomika, ir nepieciešams atbalstīt Latvijā ražotu produkciju (šāda nostāja ir lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju un uzņēmēju); otrkārt, šobrīd populāri un aktuāli ir sadzīvē lietot dabiska materiāla produkciju, tai skaitā koka mēbeles, bet sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” ir viens no lielākajiem koka mēbeļu ražojošiem uzņēmumiem Latvijā, līdz ar to, būtu interesanti izvērtēt produktu noieta veicināšanas pasākumu efektivitāti uzņēmumā, kas dod krietnu ieguldījumu Latvijas valsts budžetā nodokļu maksājumu veidā un apmierina pircēju vēlmi pēc dabiskas Latvijā ražotas produkcijas.
Latvijas ekonomiskās situācijas pasliktināšanās ir visvairāk apspriestais temats arī uzņēmēju vidū, tai skaitā, koka mēbeļu ražotāju aprindās. Tomēr, kā uzskata asociācijas „Latvijas mēbeles” prezidenta vietnieks Juris Griķis, kopējais Latvijas mēbeļu tirgus arī pašreiz ir vērtējams pozitīvi, jo vietējais mēbeļu tirgus ir palicis tādā pašā līmenī kā līdz šim, toties arvien grūtāk virzās eksports uz krīzes zonām Eiropā . Šis apstāklis sabiedrībai ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” ir īpaši aktuāls, jo 80% tās saražotās produkcijas ir paredzēta eksportam, un tikai 20% - Latvijas tirgum, līdz ar to, uzņēmuma turpmākai pastāvēšanai būtu nepieciešams pievērst lielāku uzmanību tieši Latvijas tirgum.
Krīzes laikā uzņēmējam ir trīs iespējamie scenāriji – atteikties no biznesa, nogaidīt vai darboties divtik intensīvi. Egle Klekere, sabiedrisko attiecību aģentūras Deep White valdes priekšsēdētāja uzskata, ka daudzi uzņēmumi ir pārdzīvojuši grūtus laikus un kļuvuši stiprāki, jo recesija darbojas kā dabīgā atlase – vājākos tā atsijā, savukārt stiprākie ne vien izdzīvos, bet savu tirgus daļu palielinās, tāpēc šis ir brīdis, kad ar 200% enerģiju jācīnās par katru pircēju.
Tomēr, neraugoties uz šādiem un līdzīgiem dažādu profesiju teorētiķu un praktiķu sniegtiem padomiem, vairums uzņēmumu, pasliktinoties valsts ekonomiskajai situācijai, kā rezultātā bieži nepieciešams pārstrukturizēt uzņēmumu un samazināt uzņēmuma budžeta izdevumu daļu, nelietderīgi mēģina ekonomēt uz produktu noieta veicināšanas efektivitāti, vai arī darbiniekiem, kuri ar to nodarbojas. Šāda rīcība, savukārt, var radīt draudus uzņēmuma pastāvēšanai un darbībai ilgtermiņā.
Darba autors, veicot problēmsituācijas analīzi, ir izvirzījis hipotēzi – ja uzņēmums pievērš atbilstošu uzmanību produktu noieta veicināšanas pasākumiem, un uzņēmumam ir darbinieki, kuri ar to ikdienā nodarbojas, tad uzņēmumam ir iespēja darboties ar peļņu un pastāvēt ilgtermiņā, kā arī, pasliktinoties valsts ekonomiskajai situācijai.
Izvērtējot šādas problēmsituācijas esamību, darba autors šim darbam ir izvirzījis mērķi – pierādīt produktu noieta veicināšanas pasākumu, nozīmīgumu uzņēmuma veiksmīgas darbības nodrošināšanai, īpaši valsts ekonomiskās situācijas pasliktināšanās gadījumā.
Darba mērķa sasniegšanai, darba autors ir izvirzījis šādus uzdevumus:
1. Apkopot teorētisko bāzi, attiecībā uz produktu noieta veicināšanas pasākumiem.
2. Iepazīties ar sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” uzbūvi, un produkcijas klāstu, lai saprastu tās veikto mārketinga pasākumu mērķi.
3. Apkopot un analizēt sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” veiktos reklāmas pasākumus.
4. Apkopot un analizēt sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” veiktos pasākumus tās produkcijas noieta stimulēšanā.
5. Analizēt produktu noieta veicināšanas pasākumu nozīmi uzņēmuma darbības nodrošināšanai ilgtermiņā.
6. Analizēt darbinieku, kuri nodarbojas ar produktu noieta veicināšanas pasākumiem, nozīmi uzņēmuma darbības nodrošināšanai ilgtermiņā.
Darba procesā, darba autors ir izmantojis šādas empīriskās pētījumu metodes – teksta satura analīze (analizējot dažādu autoru darbus un analizējot tekstuālos reklāmu materiālus), intervēšana (darba autors ir intervējis sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” kvalitātes nodaļas vadītāju un vienu no uzņēmuma veikala „Čiekurs” pārdevējām), kā arī anketēšana (darba autors izveidoja aptaujas anketu interneta portālā „Visi dati”, kuru aizpildīja vairāk kā simts respondenti).
Darba procesā, darba autors ir izmantojis arī šādas teorētiskās pētījumu metodes – indukcija (darba autors, izmantojot datus par sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” veikto pasākumu efektivitāti, ir izdarījis secinājumus, attiecībā uz uzņēmējdarbības nodrošināšanu kopumā), dedukcija (atsevišķus iegūtos vispārīgos secinājumus par produktu noieta veicināšanas pasākumiem, darba autors ir attiecinājis uz sabiedrību ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” darbību), analīze (darba autors secinājumus un pieņēmumus darbā ir ieguvis, veicot iegūtās informācijas un datu apstrādes rezultātu analīzi), sintēze (darba autors iegūtos datus par produktu noieta veicināšanas pasākumiem ir skatījis kopsakarā ar visu uzņēmuma darbību un potenciālajiem ienākumiem), salīdzināšana (lai iegūtu objektīvāku skatījumu uz sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Daiļrade Koks” veikto pasākumu efektivitāti, darba autors ir salīdzinājis šos pasākumus ar konkurējošo uzņēmumu veiktajiem pasākumiem).
Darba mērķa sasniegšanai, kā darba galveno teorētisko un informatīvo bāzi darba autors ir izmantojis pieejamos interneta resursus, atbilstošus bibliogrāfiskos materiālus, dažādus periodiskos izdevumus, savus novērojumus, interviju laikā iegūto informāciju un respondentu sniegto informāciju aptaujas anketās.

1. Produktu noieta stratēģija.
1) Mārketinga izpēte un plāns.
šī darba „SIA „Daiļrade Koks” produktu noieta veicināšanas pasākumu efektivitāte” “Daiļrade Koks” veiktie produktu noieta veicināšanas pasākumi veicina tās produktu – mēbeļu un furnitūras noieta efektivitāti un uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanu. Tā kā produktu veicināšanas pasākumi jeb stratēģijas ir saistītas ar dažādām mārketinga aktivitātēm uzņēmumā, bet šis process sevī ietver dažādus pasākumus jeb cilvēku darbības, kas virzītas uz vēlmju un vajadzību apmierināšanu maiņas ceļā , nepieciešams noskaidrot šajā darbā lietotos jēdzienu, kuri ir saistīti ar šo procesu, definējumus un būtību.
Jēdzienu skaidrojumi
Vārds „mārketings” latviešu valodā ir ienācis no angļu valodas vārda „marketing” – „iepirkšanās tirgū” un nozīmē tirgzinība, mācība par tirgu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −39,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1120310
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Daiļrade Koks" produktu noieta veicināšanas pasākumu efektivitāte”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/663009

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties