Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:775098
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Summary    3
  Аннотация    4
  Ievads    5
1.  Komunikācija un tās nozīme un pārdošanas veicināšanas pasākumi    7
1.1.  Komunikācija un tās nozīme    7
1.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    15
1.2.1.  Reklāma    16
1.2.2.  Sabiedriskās attiecības    17
1.2.3.  Tiešā pārdošana    19
1.2.4.  Distances pārdošana    21
1.2.5.  Pārdošanas stimulēšana, veicināšana    23
2.  SIA „L`Oréal Baltic” uzņēmuma apraksts, komunikācija un pārdošanas veicināšanas pasākumi    26
2.1.  SIA „L`Oréal Baltic” uzņēmuma apraksts    26
2.1.1.  SIA „L`Oréal Baltic” ārējā vide    29
2.1.2.  SIA „L`Oréal Baltic” iekšējā vide    34
2.2.  SIA „L`Oréal Baltic” komunikācija ar patērētājiem    36
2.3.  SIA „L`Oréal Baltic” pārdošanas veicināšana    38
3.  SIA „L`Oréal Baltic” risinājuma plāns klientu piesaistei    43
3.1.  Situācijas analīze    43
3.2.  Riska faktori    44
3.3.  Aptauja    45
3.4.  Pasākuma apraksts    50
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    58
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējā laikā visbiežāk dzirdam šausmināšanos, komunikācijas laikā, par ekonomisko krīzi. Šķiet, ka Latvijas ekonomika nesola uzlabošanos arī turpmāk un tas ir atstājis un atstās iespaidu gandrīz uz ikvienu jomu. Laikā, kad valsti skar ekonomiskā krīze un patērētāju maksātspēja arvien samazinās uzņēmumiem, lai spētu turpmāk veiksmīgi funkcionēt, ir ļoti svarīgi ne tikai izstrādāt labu produktu vai pakalpojumu, bet arī jāspēj to attiecīgi pasniegt patērētājiem un jārūpējas par pozitīva uzņēmuma tēla veidošanu un saglabāšanu. Lai izraisītu interesi par uzņēmuma produktiem un izveidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, ir pēc iespējas biežāk jākomunicē ar patērētājiem un jāizstrādā pārdošanas veicināšanas pasākumi, kuri to veicinātu. Bieža un veiksmīga komunikācija ar patērētajiem un pārdošanas veicināšanas pasākumu dažādība sekmēs uzņēmuma labklājību arī ekonomiskās krīzes laikā, jo radīsies ilgtermiņa sadarbība un atgriezeniskā saite ar patērētājiem, kura nodrošinās produkcijas noieta palielināšanos.
SIA „L`Oréal Baltic” veiksmīgi darbojas mūsdienu mārketingā, bet tā kā pārdošanas veicināšanu ir ieteicams plānot pirms ir notikusi produkcijas noieta samazināšanās, tad ir rūpīgi jāizpēta iepriekšējā komunikācija un veicināšana, lai turpmāk darbotos vēl veiksmīgāk un zinātu, kuri no veidiem ir atbilstošākie tieši SIA „L`Oréal Baltic”.
Tā kā nav divu vienādu uzņēmumu, nav arī vienādu problēmas risināšanas modeļu. Tas liek izsecināt, ka problēma nav pietiekami izpētīta un, ka katram uzņēmumam tas jādara individuāli, lai varētu sekmīgi izmantot tieši savas stiprās puses un iespējas draudu novēršanai un vājo pušu stiprināšanai.
Bakalaura darba mērķis: Izstrādāt iespējamo risinājumu SIA „L`Oréal Baltic” komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai.
Darba mērķa sasniegšanai risināmi sekojoši uzdevumi:
1.Izanalizēt komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumu teorētisko aspektu.
2.Izpētīt SIA „L`Oréal Baltic” komunikāciju ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumus.
3.Izstrādāt iespējamo risinājumu SIA „L`Oréal Baltic” komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai.
4.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām, kuras veido darba struktūru – teorētiskā un praktiskā daļa. Darba teorētiskajā daļā ir izanalizēta komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi. Bakalaura darba otrajā, praktiskajā daļā, ir izpētīta SIA „L`Oréal Baltic” komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi, kā arī izstrādāts iespējamais risinājums komunikācijas ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas uzlabošanai. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi.
Kā pamats bakalaura darba teorētiskajai daļai tiek izmantoti mārketinga literatūras avoti. Darba praktiskās daļas sastādīšanai ir izmantotas analīzes un prognozes pētījuma metodes, kā arī SIA „L`Oréal Baltic” nepublicētie materiāli.
Pētījuma periods sākas 2009. gada februārī un turpinās līdz 2009. gada maijam.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −33,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1128494
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "L`Oréal Baltic" komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/775098

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties