Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:214705
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 62 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  АННОТАЦИЯ    5
  IEVADS    6
1.  IETEIKUMA MĀRKETINGA BŪTĪBA UN NOZĪME    8
1.1.  Ieteikuma mārketinga jēdziens    8
1.2.  Ieteikuma mārketinga teorija un vēsture    11
1.2.1.  Ieteikuma mārketinga teorija    11
1.2.2.  Ieteikuma mārketinga vēsture    12
1.2.3.  Ieteikuma mārketinga būtība un nozīme    13
1.2.4.  Ieteikuma mārketinga noteicošie faktori    15
1.3.  Ieteikuma mārketinga un reklāmas mijiedarbība    20
1.3.1.  Ieteikuma mārketinga un reklāmas nozīme    22
1.4.  Ieteikuma mārketinga dalībnieki    27
1.4.1.  Mūsdienu patērētāja apraksts    28
1.4.2.  Sociālie tīkli um mediji    30
2.  E-KOMERCIJAS BŪTĪBA UN NOZĪME    32
2.1.  E - komercijas jēdziens    32
2.1.1.  E - komercijas saistītie jēdzieni    34
2.2.  E - komercijas attīstības vēsture    35
2.3.  E - komercijas nozīme un attīstība    37
2.4.  E - komercijas veidi un to dalībnieki    38
2.4.1.  Nozīmīgākie skaitļi par e-komerciju pasaulē un Latvijā    40
2.3.  E - komercijas noteicošie faktori    47
2.4.  Ieteikuma mārketinga un e-komercijas mijiedarbība    48
3.  IETEIKUMA MĀRKETINGA NOZĪME E-KOMERCIJĀ, TĀS PRAKTIZĒŠANAS IESPĒJAS LATVIJĀ.    62
3.1.  Ieteikuma mārketinga nozīme e-komercijā pēc anketas datiem    62
3.2.  Ieteikuma mārketinga nozīme e-komercijā pēc SVID analīze    68
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    75
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    79
  GALVOJUMS    82
  PIELIKUMI    83
Darba fragmentsAizvērt

Par maģistra darba tēmas aktualitāti un nozīmīgumu liecina patreizējā mārketinga darbības efektivitātes samazināšanās un patērētāju skepses pieaugums pret tradicionālajām mārketinga aktivitātēm, piemēram, reklāmu. Mūsdienās reklāma tiek uzskatīta kā viena no uzņēmuma panākuma atslēgām, un tas ir instruments, ko plaši izmanto, lai popularizētu uzņēmumu preces un pakalpojumus tā esošajiem vai potenciālajiem patērētājiem jeb klientiem.
Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kur patērētājam izdarīt savu izvēli par labu kādai precei vai pakalpojumam kļūst arvien grūtāk, jo uz viņu pa dažādiem informācijas kanāliem (t.i. pa radio, televīziju, presi, un internetu) tiek raidīta liels datu, ziņu daudzums, kas it kā atvieglotu viņa pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu, bet patiesībā tā nav. Patērētājs ir noguris no tradicionālajām, „uzbāzīgām” reklāmām dažādajos medijos, no „uzspiedošās, informācijas, kas tiek nepārtraukti raidītas visu diennakti par dažādu preču vai pakalpojumu labajām īpašībām utt. Tā rezultātā šobrīd valda diezgan spēcīga tendence par to, ka patērētājs ne tikai arvien vairāk ignorē šīs reklāmas un tajās sniegto informāciju, bet tiek pat zaudētā viņa uzticība reklāmai kā tādai un arī pašai reklamējamai precei vai pakalpojumam.
Mūsdienās ir zināms fakts, ka komunikācija ar esošajiem un potenciālajiem patērētājiem ir ne tikai viens no nozīmīgākajiem mārketinga uzdevumiem, bet arī viens no uzņēmuma veiksmes faktoriem tā attīstībā. Patreiz daudzi Latvijas uzņēmumi bieži vien apstājas pie tradicionālajām mārketinga aktivitātēm vai labākajā gadījumā – pie sabiedriskajām attiecībām (turpmāk tekstā– PR). Taču šīs tradicionālās mārketinga aktivitātes vairs nesniedz to efektivitāti kāda tā bija pirms gadiem pieciem Latvijā, kā rezultātā uzņēmumiem jārod citas pieejas jeb veidi, kā piekļūt pie patērētāja un kā nodod viņam tieši viņam adresēto ziņu, vēstījumu utt. Un šāds veids ir ieteikuma mārketings jeb ieteikuma tirgdarbība, kas ir viens no jaunā jeb netradicionālā mārketinga veidiem, un kas uz doto brīdi pasaulē aktīvi tiek izmantots, bet Latvijā tā izmantošana ir tikai sākuma stadijā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −33,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1144567
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ieteikuma mārketings, tā nozīme e-komercijā un praktizēšanas iespējas Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/214705

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties