Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:475141
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1.  Pārdošanas veicināšanas teorētiskais pamats    11
  Reklāma - tās būtība un mērķi    11
  Preču realizācijas stimulēšana    15
  Preču realizācijas stimulēšanas būtība, mērķi un veidi    15
  Preču realizācijas stimulēšanas programmas izstrāde, īstenošana, vērtējums    23
  Sabiedriskā saskare un personiskā apkalpošana    26
  Uzņēmuma personāla loma pārdošanas veicināšanā    30
2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi uzņēmumā „Balva”    33
  Vispārējā informācija par uzņēmumu    33
2.2.  Pārdošanas veicināšana pasākumi uzņēmumā „Balva”    36
2.2.1.  Preču realizācijas stimulēšanas pasākumi SIA „Balva”    36
2.2.2.  Pārējie pārdošanas veicināšanas pasākumi SIA „Balva”    42
2.3.  SIA „Balva” personāla apmācība un motivēšana uzņēmuma pārdošanas pasākumu veicināšanai    46
3.  Uzņēmuma „Balva” pārdošanas veicināšanas pasākumu analīze    49
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    64
Darba fragmentsAizvērt

Modernajā mārketingā vairs nepietiek ar to, ka tiek izstrādāts produkts, noteikta tā cena un izvietojums. Liela nozīme ir arī komunikācijām ar pircējiem un, lai to nodrošinātu, uzņēmuma darbiniekiem jāzina mārketinga komunikāciju komplekss. Turklāt, lai preci pirktu, pircējs jāinformē par preces esamību, tās īpašībām un priekšrocībām, cenu un vietu, kur tā ir nopērkama.
Efektīvas veicināšanas kampaņas ir veidotas ar mērķi sasniegt kādu konkrētu rezultātu produkta vai pakalpojuma kopīgajā mārketinga plānā. Lai veidotu efektīvu veicināšanas kampaņu, ir jāzina vēlamais rezultāts un jāizprot mārketinga konteksts, kurā šis mērķis ir sasniedzams. Izvēlētajai taktikai ir jādarbojas saskaņā ar mārketinga stratēģiju un produkta preču zīmi. Veicināšanas kampaņas tiek izmantotas, lai sasniegtu rezultātus pārdošanā un attiecību veidošanā starp klientu un uzņēmumu.
Nesen veicināšanas kampaņa bija efektīva tad, ja palielināja pārdošanas apjomu un klientu skaitu. Tieši tādēļ veicināšanas pasākumi tika saistīti tikai ar pārdoto preču daudzumu. Uzņēmumi, kas vēlas pārdod vairāk produktus vai iegūt vairāk klientus, parasti izvēlas vienu no pārdošanas veicināšanas taktikām:
1. piedāvā klientam iespēju iegūt produktu vai pakalpojumu par mazāku cenu (piemēram, 30 % atlaide vai pērc 2, saņem 3);
2. piedāvā klientam iespēju saņemt vairāk, nekā tikai produktu vai pakalpojumu (piemēram, iespēja piedalīties dažādās loterijās un laimēt balvas vai nopirkt 2 lietas un saņemt dāvanā trešo, kas papildina iepriekšējās divas).
Mārketinga speciālisti vēl arvien atrod jaunus medijus reklāmas izplatīšanai. Internets ir viens no iespaidīgākajiem jaunajiem ieročiem, ar ko reklāmai sasniegt patērētāju prātus. Reklāmai jaunajos medijos reti izdodas veidot emocionālas saites starp patērētājiem un produktiem. Par spīti jauno, moderno tehnoloģiju izmantošanas priekšrocībām pavisam nedaudzas kompānijas par saviem mērķiem uzstāda ilglaicīgu, pozitīvu attiecību veidošanu, nevis tūlītēju, finansiālu atdevi no pārdošanas apjoma palielināšanās. Komunikācija ar patērētāju ir attiecību veicināšanas mērķis.
Ir iespējams izdalīt četras pakāpes attiecību veidošanā, kam tiek piešķirta arvien lielāka loma veiksmīgu veicināšanas kampaņu radīšanā: iepazīšanās, iesaistīšanās, draudzība un mīlestība.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pārdošanas veicināšanas pasākumi uzņēmumā "Balva"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/475141

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties