Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:170494
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības terminu analīze    4
1.1  Reklāmas pasākumu analīze    5
1.2  Reklāmas izplatīšanas veidi un reklāmas iespējas mūsdienu komunikācijā    6
1.3  Jaunākās tehnoloģijas un tendences par mārketinga tehnoloģijām    8
2.  Uzņēmuma mārketinga darbības analīze    10
2.1  Uzņēmuma SIA “First place” kopējā analīze    10
2.2  Pētījuma metodoloģija    12
2.3  Mārketinga darbības analīze    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    24
  Pielikumi    26
Darba fragmentsAizvērt

Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu tā veiksmīgu darbību un uzņēmuma augšupeju, ir aktīva rīcība, lai palielinātu pieprasījumu pēc konkrētās preces vai pakalpojuma. Šādam mērķim lieliska būs reklāma, kas ir ļoti plaši pielietotā preces noieta veicināšanas metode. Latvijā ir ļoti plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām precēm, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajām precēm. Reklāma arvien biežāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo televīzija, radio, žurnāli vai internets vairs nav iedomājami bez reklāmas. Reklāmas ir vislabākais veids, kā piesaistīt klientu uzmanību un pārliecināt nopirkt konkrēto produktu. Jo efektīvāka būs reklāma, jo ražotājiem būs iespēja iekarot lielāku tirgus daļu. Tāpēc daudzi uzņēmumi tērē daudz naudas reklāmai. Darba gaitā tiks pētīts uzņēmuma SIA “First place” mārketinga darbība, kur uzņēmumam ir stabils klientu loks, tomēr tas nepalielinās tik strauji, kā gribētos lielā konkurentu skaita dēļ, un, lai reklamētu uzņēmumu ir nepieciešami lieli naudas līdzekļi un ne visi uzņēmumi to var atļauties, kas norāda uz šī pētījuma problēmām.
Kursa darba mērķis: Uzņēmuma SIA “First place” reklāmas analīze un priekšlikumu izstrāde.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties