Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:422327
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis -
Apskatīt un izzināt reklāmas pētnieku izveidotās metodes, kuras nosaka un sniedz ieskatu reklāmas darbības procesā.
Izanalizēt un apkopot galvenos virzienus reklāmas efektivitātes noteikšanā un piedāvātos variantus tās palielināšanā.
Profesionāļa skatījumā...
“Reklāma ir īpatnēja parādība mūsu laikmetā. Ja kāds gribētu izteikt vienā vārdā galvenos vilcienos tagadējās sabiedrības tieksmes, tad labāku vārdu nevar atrast kā reklamēšana.”

Tā pagājušā gadsimta 30.gados ir izteicies latviešu
reklāmas psihologs Rūdolfs Pētersons.
Reklāmas tirgū
Manuprāt, šo speciālista izteikumu var attiecināt tikpat labi arī uz mūsdienām un pašreizējo nozares situācijas skaidrojumu. Neatkarīgi no tā, cilvēkiem patīk reklāmas vai nē, viņi tomēr tās redz un ievēro, tas ir neizbēgami, jo ir grūti atrast kādu sociālo vidi, kurā bez šīs parādības vispār iztiktu. Tāpat ir vērojama arī zināma ietekme, jo vispārīgi var teikt, ka reklāma ir preces vai pakalpojuma pozitīvi vērtējoša informācija. Tātad vienmēr būs kāds, kas šim ziņojumam noticēs un atzīs sev par labu esam.
Vajadzības apzināšanās
Tomēr ir tāls ceļš ejams, kurā sociāls indivīds kļūst par klientu un produkta patērētāju. Lai gan reklāmas realizēšanas tehnikas, radošās idejas un ietekmēšanas metodes var būt ļoti dažādas un laika gaitā attīstīties un mainīties, tomēr viss process balstās uz izziņas teorijām un pētniecisko analīzi. Jo, lai veidotu apziņu, ka kāda konkrētā prece vai pakalpojums patērētājam ir vajadzīgs, par šo produktu ir jārada priekšstats “zinātniski pamatots un pārbaudīts fakts”.
Reklāma kā zinātnes pētījuma objekts
No sociālpsiholoģiskā skatupunkta reklāmas darbība ir cilvēku komunikācijas veids, t.i., saskarsme – gan pastarpināta, gan nepastarpināta cilvēku mijiedarbība, kas ir viena no aktivitātes formām.
Reklāma tiek vērtēta kā cilvēku savstarpēji ietekmējoša sazināšanās forma, kas paredz iegūt līdzekļus turpmākajai komunikācijai sociāli referentās grupas ietvaros. Īsāk sakot – reklāma ir komunikācija komunikācijai.
Krievu reklāmas psihologs Aleksandrs Ļebedevs-Ļubimovs:
“Reklāmas darbība kā sociāla masveida parādība nes sevī milzīgu kultūras potenciālu, kas noteiktos apstākļos var nozīmīgi ietekmēt gan atsevišķu indivīdu, gan sabiedrību kopumā. Viss ir atkarīgs no sabiedrības nostājas attiecībā uz reklāmu.”…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,92 €
Materiālu komplekts Nr. 1134713
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas ietekmes pētnieciskais skatījums un analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/422327

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties