Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:591758
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 34 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Ievads    6
1.  Esošo klientu saglabāšana, jauno piesaiste    7
1.1.  Kas ir klients    7
1.2.  Klients un viņa uzvedība    7
1.2.1.  Profesionālo pircēju rīcība    11
1.2.2.  Uzņēmuma darbība pircēja „dzīves cikla” stadijās    13
1.2.3.  Klientu uzvedības teorijas un modeļi    15
1.2.4.  Pircēju mērķa grupas    17
1.3.  Klienta temperamenta tipi    18
1.4.  klientu saglabāšana    20
1.5.  Klientu piesaistīšana un skaita palielināšana    23
1.6.  Produkts    25
1.7.  komkurenti    28
2.  Uzņēmums SIA „SPORTS”    30
2.1.  Uzņēmuma un tā piedāvāto pakalpojumu īss apraksts    30
2.2.  Hokeja inventāra tirgus Baltijas Valstīs    37
2.3.  Produkts    38
2.4.  Intervija ar SIA „Sports” īpašnieku    46
3.  SIA „Sports” nākotnes plāni    48
3.1.  Reklāma    48
3.2.  Jaunu klientu piesaiste un esošo saglabāšana    52
3.3.  Jauna tirgus iegūšana    53
3.4.  Produktu cenas uzlabošana    56
3.5.  Darbinieku motivācija un kvalifikācijas celšana    57
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    62
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Veicot šo analīzi autore nonāca līdz sadien secinājumiem:
1. SIA “Sports” ir vienīgais hokeja inventāra tirdzniecības oficiālais pārstāvis Baltijas valstīs. Tas dod viņam priekšrocības hokeja inventāra tirdzniecībā piedāvājot labas kvalitātes preces un atpazīstamus brendus.
2. SIA „Sports” ir stabili sadarbības kontakti un pieredze darbā ar vairumtirgotājiem Krievijas, Baltkrievijas un Kazahstānas tirgos. Šie kontakti uz pieredze dod iespēju attīstīt sevi šajā jomā vēl vairāk.
3. Uzņēmums spēj piedāvāt daudzveidīgu produkcijas sortimentu, kas savukārt dod priekšrocības pār citiem hokeja inventāra tirgotājiem Latvijā.
4. Pozitīvi uzņēmuma darbības rezultāti, kas ļauj uzņēmumam attīstīties un pilnveidot savu darbību izstrādājot nākotnes plānus.
5. Tiešā pārdošana veikalos, kas nodrošina pilnu komunikāciju ar mazumtirgotājiem un iespēju izzināt, ko tieši vēlās klients, kādu produktu viņš vēlās iegādāties un kas viņu neapmierina.
6. Līgumi ar hokeja komandām par inventāra iegādi ar atlaidi, kuri paredz atlaides ar to piesaistot un paturot vairāk klientus.
7. Pēdējo triju gadu laikā SIA „Sports” darbība pieauga. Tika atvērti vairāki veikali, tai skaita viens Igaunijā, ar to veicinot peļņas pieaugumu.
8. Uzņēmumam ir kvalificēti darbinieki, kuri spēj noturēt SIA „Sports” tēlu augstākā līmenī, spēj kvalificēti apkalpot klientu un rast pieeju katram pircējam.
9. SIA „Sports” ir konkurentspejīgs uzņēmums. Ar preču konkurentspējibu viņš nodrošina sev augstu un stabilu vietu tirgū.

Balstoties uz secinājumiem autors izvirza šādus priekšlikumus:
1. IT speciālistam vajadzētu izmantot visus iespējamos resursus, ko piedāvā internets. Atvērt interneta veikalu jau 2012 gadā. Piedāvāt klientiem iespēju iegadāties preci ar interneta palīdzību saņemot 5% atlaidi.
2. Iepirkuma nodaļas vadītajam veikt aptauju uzzinot konkurentu patērētāju segmentu un mērķa tirgu. Šīs aptaujas rezultātā mēģināt iekarot jaunu mērķa auditoriju.
3.Veikalu vadītajai pilnveidot pārdevēju klientu apkalpošanas prasmes, kultūru un attieksmi organizējot darbiniekiem seminārus. Neaizmīstot arī par darbinieku motivācijas sistēmas attīstību, kas veicinātu darbinieku pilnu atdevi uzņēmuma.
5.Valdei izlemt un noorganizēts divu veikalu atvēršanu 2013. gadā Krievijā. Ar laiku pakāpeniski atvērt veikalus katra Krievijas ledus hallē kas veicinās hokeja attīstību un uzņēmuma peļņas pieaugumu.
6. Prečzinim paplašināt preču klāstu noliktavā ar jaunām precēm no jauniem ražotājiem, lai pircējam būtu lielāka izvēles brīvība. Censties no jauniem ražotajiem iegūt vairumpircēja atlaidi, lai prece veikalos nonāktu ar pēc iespējas zemāko cenu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/591758

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties