Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:290757
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    2
  Summary    3
  Обощение    4
  Saīsinājumi un atslēgvārdi    5
  Attēlu un tabulu saraksts    8
  Ievads    9
1.  Teorētiskā modeļa izveide    11
1.1.  CRM jēdziens    11
1.2.  CRM nepieciešamība    12
1.3.  CRM iedalījums    15
1.3.1.  Iedalījums pēc funkcionalitātes    15
1.3.2.  Iedalījums pēc izmantojamās tehnoloģijas    16
1.4.  Galvenās CRM sastāvdaļas    18
1.5.  Esošo CRM sistēmu analīze    20
1.5.1.  Terrasoft CRM 3.0    20
1.5.2.  esalesTrack    22
1.5.3.  Terrasoft CRM 3.0 un eSalesTrack salīdzinājums    24
1.6.  Risinājuma izvēle    24
1.7.  Sistēmas prasības    25
1.7.1.  Vispārējais prasības    25
1.7.2.  Sistēmas funkcionalitāte    26
1.8.  Izstrādes rīku izvēle    28
1.8.1.  HTML    28
1.8.2.  PHP    28
1.8.3.  CSS    30
1.8.4.  JavaScript    31
1.8.5.  MySQL    32
1.8.6.  Apache serveris    33
1.9.  Testēšanas metodika    33
2.  CRM sistēmas izstrādes un funkcionalitātes apraksts    34
2.1.  CRM dizaina izstrāde    34
2.2.  CRM sistēmas koda veidošana    35
2.3.  Sistēmas sadaļu un to funkcionalitātes apraksts    35
2.3.1.  Autorizēšanās    35
2.3.2.  Kopsavilkums    35
2.3.3.  Klienti    36
2.3.4.  Rēķini    37
2.3.5.  Noliktava    38
2.3.6.  Atskaites    38
2.3.7.  Meklēt    38
2.3.8.  Lietotāji    39
3.  Sistēmas testēšana    40
4.  Darba ekonomiskais pamatojums    42
4.1.  Ieguvumi    42
4.2.  Izmaksas    42
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra    46
  Pielikums II Rēķina eksports uz .XLS    82
  Pielikums III Programmatūras pirmkods    83
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu konkurences apstākļos uzņēmumiem ir jādara viss, lai iegūtu jaunus klientus un
noturētu esošos. Šī mērķa īstenošanai tiek īstenotas klientu attiecību pārvaldības stratēģijas
jeb CRM, to veiksmīgākai un ērtākai realizēšanai tiek pielietotas CRM sistēmas, kas ļauj
uzglabāt, apstrādāt, analizēt un pielietot visu organizācijas un klienta attiecību vēsturi.
Šī projekta mērķis ir izstrādāt ērtu, kvalitatīvu un uzņēmuma SIA „Siltumsūknis” prasībām
atbilstoðu klientu pārvaldības sistēmu, kas ļautu uzkrāt informāciju par klientu un tā
pasūtījumu, precēm un rēķiniem, kā arī nodrošinātu iespēju analizēt uzņēmuma darbību.
Lai sasniegtu mērķi, tika analizēta pieejamā informācija par klientu pārvaldības sistēmām,
to raksturīgākajām iezīmēm un funkcionalitāti. Tika izveidots CRM teorētiskais modelis,
kā arī praktiski izstrādāta sistēma tīmekļa vidē, izmantojot PHP, HTML, CSS, JavaScript
un MySQL rīkus.
Mūsdienu konkurences apstākļos ikvienam uzņēmumam ir jācīnās par ikvienu
klientu, jāizturas ar cieņu un jādara maksimāli daudz, lai klients būtu apmierināts. Ja tā
nebūs, klients vienkārši aizies pie konkurentiem. Lai tas nenotiktu, uzņēmumos tiek
strādāts, lai uzlabotu attiecības ar klientiem.
SIA „Siltumsūknis” ir uzņēmums, kas dibināts 2004. gadā un specializējas
siltumsūkņu apkures sistēmu projektēšanā, uzstādīšanā un apkalpošanā. Veiksmīgi
attīstoties, klientu kļūst aizvien vairāk un ir radusies nepieciešamība izveidot datorsistēmu,
kurā varētu uzskaitīt klientus, tiem veicamos darbus, piestādītos rēķinus.
Problēma – uzņēmuma klientu skaits ar katru dienu pieaug un nepiecieðams tos
reģistrēt.
Mērķis – izstrādāt kvalitatīvu, ērtu CRM sistēmu, kas ļautu reģistrēt klientus un
visu ar tiem saistīto informāciju, kas uzņēmumam ir svarīga, nodrošinot datu drošību pret
nesankcionētas piekļuves mēģinājumiem.
Darba uzdevumi:
Veikt pieejamās literatūras un līdzīgu sistēmu analīzi,
Izzināt klienta prasības,
Izvēlēties projekta izstrādes rīkus un tehnoloģijas,
Izstrādāt programmatūru,
Veikt produkta testēšanu,
Veikt dokumentēšanu,
Ieviest sistēmu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu attiecību pārvaldības sistēma uzņēmumam SIA "Siltumsūknis"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/290757

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties