Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:199407
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 42 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2016.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Attēlu saraksts    5
  Ievads    6
1.  Apmierinātība ar darbu    9
1.1.  Vajadzības un vērtības    14
1.2.  Darbinieku motivācija    18
2.  VAS’’Latvijas Pasts’’ raksturojums    23
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    25
2.2.  Uzņēmuma personāla politika    34
3.  Darbinieku apmierinātības pētījums VAS ‘’Latvijas Pasts’’    43
4.  Personāla apmierinātības ar darbu paaugstināšanas iespējas VAS " Latvijas Pastā"    71
  Secinājumi un priekšlikumi    76
  Izmantotā literatūra    79
  Pielikumi    82
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Pastāv cieša saistība starp darbinieku apmierinātību ar darbu un sasniegtajiem darba rezultātiem (Petty, McGee, & Cavender, 1984).
2. Apmierinātība ar darbu ir katra indivīda subjektīvs darba apstākļu vērtējums, kuru ietekmē katram indivīdam aktuālās vajadzības un vērtības. Šis vērtējums ir mainīgs un komplicēts, un vienādu apstākļu gadījumā dažādi indivīdi situāciju vērtēs atšķirīgi.
3. VAS ‘’Latvijas Pasts’’ ir vadošais pasta pakalpojumu sniedzējs Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un nodarbinot vairāk nekā 4100 darbinieku.
4. Aptaujātie VAS ‘’Latvijas Pasta’’ darbinieki uzskata, ka uzņēmuma darbinieku atalgojums ir zems – tā uzskata 87% respondentu, no kuriem 53,6% šim apgalvojumam piekrīt pilnībā.
5. 92.8% aptaujāto VAS ‘’Latvijas Pasta’’ darbinieku uzskata savu priekšnieku par kompetentu.
6. 53.8% respondentu uzskata, ka viņu darbs netiek pienācīgi novērtēts.
7. Lielākajai daļai jeb 96.6% aptaujāto VAS ‘’Latvijas Pasta’’ darbinieku patīk savs darbs.
8. 65,2% respondentu uzskata, ka darbinieki VAS ‘’Latvijas Pastā’’ negūst panākumus tik pat ātri kā citās darba vietās.
9. 60,3% respondentu uzskata, ka viņiem ir pārāk daudz pienākumu un pārāk liela darba slodze.
10. Lielākā daļa aptaujāto respondentu ir apmierināti ar saviem kolēģiem – tā atbildējuši 96.6%.
11. 64% respondentu bieži izjūt neziņu par to, kas notiek uzņēmumā.
12. 80.9% respondentu izjūt lepnumu par savu darbu.
13. 68% respondentu uzskata, ka uzņēmumā valda pārak liela birokrātija un viņiem ir pārak daudz darba ar papīriem.
14. 68,66% respondentu par vismotivējošāko faktoru uzskata atalgojuma paaugstināšanu; lielāku atzinību par paveikto kā motivējošu faktoru vēlētos 57.93% respondentu. Vajadzību pēc lielāka vadības atbalsta izjūt 35,86% respondenti.
15. Pastāv cieša saistība starp apmierinātību ar atzinību un apmierinātību ar darba samaksu (r=0,73, p=0,00).

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1359116
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Personāla apmierinātības ar darbu paaugstināšanas iespējas VAS "Ltvijas Pasts"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/199407

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties