Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
1,82 (14%)
Cena ar atlaidi*:
11,17
Pirkt
Identifikators:264772
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IZDEVĒJDARBĪBAS NOZARES RAKSTUROJUMS    11
1.1.  VALSTS EKONOMISKĀS UN POLITISKĀS SITUĀCIJAS IETEKME UZ NOZARES ATTĪSTĪBU    14
1.2.  DEMOGRĀFISKĀ SITUĀCIJA VALSTĪ UN IETEKME UZ NOZARI    16
1.3.  IEDZĪVOTĀJU DZĪVES LĪMENIS    17
1.4.  IZGLĪTĪBAS LĪMENIS UN TĀS POLITIKA VALSTĪ    18
2.  UZŅĒMUMA „DIENAS BIZNESS” ĀRĒJĀ FINANŠU ANALĪZE    23
2.1.  UZŅĒMUMA „DIENAS BIZNESS” FINANŠU KOEFICIENTI    27
3.  JAUNU PRODUKTU IZVEIDES IESPĒJU ANALĪZE    39
3.1.  JAUNA PRODUKTA IDEJA    40
3.1.2.  Pētījumu objektu mērķu jeb problēmas noteikšana    42
3.2.3.  Pētījuma plāna izstrāde    42
3.2.4.  Informācijas vākšana un apkopošana    49
3.2.5.  Rezultātu analīze    50
4.  JAUNA PRODUKTA IZMAKSU ANALĪZE    56
4.1.  JAUNĀ PRODUKTA APRAKSTS    56
4.2.  SAGAIDĀMO IZMAKSU KALKULĀCIJA    57
5.  JAUNA PRODUKTA VIRZĪŠANA TIRGŪ    62
5.1.  REKLĀMA    64
5.2.  SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS    65
5.3.  PERSONISKĀ APKALPOŠANA    68
5.4.  INTEGRĀLO MĀRKETINGU KOMUNIKĀCIJU BŪTĪBA    68
5.5.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS PLĀNOŠANAS FAKTORI    69
5.6.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    72
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    75
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    77
Darba fragmentsAizvērt

Jaunu produktu veiksmīga izstrāde un ieviešana uzņēmumam nākotnē var dot peļņas pieaugumu, lielāku tirgus daļu u.c. labumus, kas saistās ar uzņēmējdarbības veikšanu un risku pārvarēšanu. Tāpat jauna produkta neveiksmīga ieviešana var nest lielus zaudējumus. Tādēļ, lai jaunievedumi tiktu pieņemti, atzīti un būtu pelnoši no uzņēmēju puses ir jābūt lielai pārliecībai par to, ka plānotais izdosies, kas savukārt balstās uz zināšanām, tirgus izpēti un prognozēšanu, aprēķiniem u.c. faktoriem.
Darba autors izvēlējās rakstīt par uzņēmuma „Dienas bizness” iespējām šobrīd tirgū palaist jaunu medicīnas žurnālu, kas gan nav produktu jaunizgudrojums, tomēr salīdzinājumā ar citiem šāda veida izdevumiem Latvijā varētu būtiski atšķirties, tādējādi piesaistot lielāku auditoriju un līdz ar to arī peļņu. Tāpat pašreizējā ekonomiskā lejupslīde Latvijā arī uzņēmumam „Dienas bizness” liek kļūt elastīgākam un meklēt citus peļņas avotus līdzšinējo vietā.
Šī diplomdarba mērķis ir:
analizēt jauna produkta izveides iespējas uzņēmumā „Dienas bizness”.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai ir veikti sekojoši uzdevumi:
analizēta izdevējdarbības nozare valstī;
analizēts uzņēmuma SIA „Dienas bizness” finansiālais stāvoklis;
veikta jauna produkta izveides iespēju analīze uzņēmumā „Dienas bizness”;
veikta jaunā produkta izmaksu analīze;
veikta jauna produkta virzīšanas tirgū iespēju apskats.
Kopumā darbs sastāv no 5 daļām, kā arī no darba beigās izteiktajiem secinājumiem un priekšlikumiem.
Darba pirmajā daļā tiek izanalizēta kopējā situācija izdevējdarbības nozarē makroekonomikas līmenī. Šie makroekonomikas faktori, protams, ka skar ikvienu uzņēmumu Latvijā, arī „Dienas bizness” un kā rezultātā var izdarīt secinājumus par nozari vispār.
Otrajā daļā tiek veikta uzņēmuma finanšu analīze ar mērķi noskaidrot tā finansiālo stāvokli un nepieciešamos uzlabojumus. Analīzes rezultāti dod atbildi arī uz tik būtisku jautājumu, vai uzņēmuma finansiālais stāvoklis šobrīd vispār pieļauj jauna produkta izstrādi un ieviešanu.
Trešā daļa ietver tirgus pētījumu, kas tika veikts balstoties uz uzņēmuma rīcībā esošajiem sekundārajiem datiem, kā arī anketēšanas rezultātā gūtajiem primārajiem datiem, kas darba autoram ļāva izdarīt secinājumus par šī izdevuma nepieciešamību un vēlamo izskatu, saturu.
Ceturtā daļa tiek veltīta jau konkrētā produkta izmaksu un vēlamās peļņas kalkulācijai, bet darba piektajā daļā tiek izanalizēta jaunā produkta virzīšana tirgū, kā arī izvēlēti vislabākie virzīšanas kanāli.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1127244
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jauna produkta izveides iespēju analīze uzņēmumā "Dienas bizness"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/264772

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties