Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:714656
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  KOLEKTĪVĀS IEPIRKŠANĀS PORTĀLU RAKSTUROJUMS UN VĒSTURE    10
1.2.  SIA XXXXXX WWWWW APRAKSTS UN VĒSTURE    11
1.2.1.  UZŅĒMUMA MĒRĶI    13
1.2.2.  UZŅĒMUMA DARBINIEKI UN STRUKTŪRA    13
1.2.3.  TEHNOLOĢIJAS    14
1.2.4.  UZŅĒMUMA KULTŪRA    15
1.3.  UZŅĒMUMA SIA XXXXXX WWWWW ĀRĒJĀ VIDE    15
1.4.  SIA XXXXXX WWWWW PARTNERI, KLIENTI UN AKCIJAS    19
1.5.  KONKURENCE    20
1.6.  SVID ANALĪZE    21
1.7.  SIA XXXXXX WWWWW GADA PĀRSKATS    22
1.8.  KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA    23
1.8.1.  KLIENTA KONTAKTA APSKATS    23
1.8.2.  INTERNETA VIDE    23
1.8.3.  PREČU IZSNIEGŠANAS VIETA    24
1.8.4.  PARTNERU KLIENTU APKALPOŠANA    24
1.9.  LOĢISTIKA    25
1.10.  KLIENTU ATTIECĪBU MENEDŽMENTS    26
1.11.  PROBLĒMAS    27
2.  PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA    28
2.1.  KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA    28
2.1.1.  KLIENTU NOVĒRTĒJUMS    28
2.1.2.  PĀRDOŠANAS AKCIJU KVALITĀTE    39
2.2.  LOĢISTIKA    41
2.3.  CRM IZVEIDE    46
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    51
3.1.  IT SISTĒMAS ATTĪSTĪBA    51
3.1.1.  VALODAS IZVĒLE    52
3.1.2.  IEVIEŠANA POSMOS    54
3.2.  NOLIKTAVAS SISTĒMAS IZVĒLE UN IEVIEŠANA    55
4.  DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA    60
4.1.  DARBA VIETAS ERGONOMIKA    60
4.2.  APGAISMOJUMS UN TELPU IEKĀRTOJUMS    63
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    66
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    68
  GRAFISKĀ DAĻA    72
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba izstrādes procesā tika izmantoti dažādi materiāli uzņēmuma apskatam Uzņēmums tika analizēts no dažādām pusēm izmantojot ne vien matemātiskas metodes, bet arī ekspertu viedokļus un klientu novērtējumu par uzņēmuma noteiktajiem kvalitātes kritērijiem. Klientu kvalitātes novērtējuma analīzei tika izmantoti kvalitātes pētījumos izmantojamie klientu uzvedības modeļi, kas nosaka, cik cilvēki uzzina par uzņēmumu pozitīvi vai negatīvi. Izstrādājot darbu un veicot aprēķinus tika veidotas vairākas formulas, ar ko palīdzību tika veikti aprēķini rādītāju noteikšanai. Apvienojot dažādas paša izstrādātas un esošās ekonomisko aprēķinu formulas, tika izveidoti priekšlikumi situācijas labošanai un lēmumu pieņemšanai.
Darba gaita tika strukturēta izpildot ievadā uzstādītos uzdevumus. Uzstādītie uzdevumi tika izpildīti pilnībā, kas ļāva sasniegt izvirzīto darba mērķi – veidot priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai samazinot uzņēmuma izdevumus, palielinot ieņēmumus, kas ir izpildāmi viena gada laikā. Mērķa sasniegšanai tika analizēti noteiktie uzņēmuma aspekti –kvalitātes rādītāji, IT infrastruktūra, loģistikas sistēmas darbība un darba vietas ergonomika.
Darba izpētes procesā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
• Kolektīvā iepirkšanās ir jauns un ātri progresējošs tirgus, kas darbojas saspringtas konkurences apstākļos. Dotajā tirgū nepieciešams strauji iekarot tirgus daļas un pēc iespējas ātrāk izspiest citus tirgus dalībniekus.
• Uzņēmuma klientu pirktspēja ietekmē uzņēmuma pārdošanas rādītājus, tomēr nav būtiskākais faktors uzņēmuma peļņas gūšanā.
• Uzņēmumam ir vairāk kā 700 partneru un 100000 klientu, kas rada nepieciešamību pēc klientu attiecību menedžmenta sistēmas.
• Xxxxxx wwwww grupa ir tirgus līderis Latvijā, Baltijā un Austrum– un Centrāleiropā, kas dod uzņēmumam plašas attīstības iespējas.
• Uzņēmumā ir veiksmīga iekšējā komunikācija, kas tiek īstenota pateicoties izvēlētajai atvērto durvju politikai.
• Strauji palielinoties pārdošanas akciju skaits, katras akcijas ieņēmumi samazinās.
• Uzņēmumā ir sarežģīti veikt grāmatvedības uzskaiti, jo nav iespējams precīzi noteikt preču daudzumu krājumos.
• Uzņēmuma kvalitātes rādītāju uzlabošana palielinās uzņēmuma peļņu.
• Novecojušo IT risinājumu nomaiņa nepieciešama klientu attieksmes un lojalitātes paaugstināšanai un pirkumu skaita palielināšanai.
• Uzņēmuma loģistikas sistēmai ir nepieciešama optimizācija, kas novērsīs nenoteiktību un lieku resursu izmantošanu preču plūsmas nodrošināšanas procesā.
• Uzņēmuma biroja un darba vietu iekārtojums ir ergonomisks, tomēr pastāv dažas vājās vietas, kas būtu jāuzlabo.
Pamatojoties uz veiktajiem secinājumiem tika veikti aprēķini un problēmu risinājumu izstrāde projekta aprēķinu un tehnoloģiskajā daļā. Lai veiktu aprēķinus tika izmantoti uzņēmuma sniegtie dati, ekspertu viedokļu analīze, kā arī darba grupu veiktie secinājumi un vērtējumi. Uzņēmuma procesu un faktoru aprēķiniem tika izstrādātas sarežģītas formulas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „E-komercija - kolektīvās iepirkšanās portāls”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/714656

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties