Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:767547
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

E-komercijas drošības dimensijas:
Integritāte: spēja nodrošināt lai informācija, kas ir atspoguļota Web saitēs vai saņemta caur Internetu, kaut kā nebūtu pārtaisīta, modificēta no kādas neautorizētas puses.
Maksājumu atteikšanas samazinājums (non-repudiation): spēja nodrošināt lai e-komercija dalībnieki nenoraida tiešsaites darījumus
Autentiskums, īstums: spēja identificēt personības, atpazīt personas vai subjektu identitāti
Konfidencialitāte: spēja nodrošināt lai ziņojumi un dati (informācija) būtu pieejami tikai autorizētiem dalībniekiem
Slepenība: spēja kontrolēt e-komercijas klientu personīgo informācijas izmantošanu
Pieejamība: spēja nodrošināt lai e-komercijas vietnes turpinātu darboties kā tiek paredzēts.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „E-komercija un drošība, patērētāju aizsardzība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/767547

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties