Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:887624
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENA TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Motivācijas jēdziens personāla vadīšanā    8
1.2.  Motivācijas pamata teorijas    11
1.2.1.  Pirmatnējās motivācijas teorijas    12
1.2.2.  Motivācijas saturiskās teorijas    15
1.2.3.  Motivācijas procesuālās teorijas    16
1.2.4.  Uzņēmuma motivācijas sistēmas ieviešanas process    18
2.  DARBA STIMULĒŠANAS METODES    20
2.1.  Materiālā stimulēšana    20
2.1.  4. attēls Materiālās stimulēšanas struktūra (Дейнека, 2013)    20
2.1.1.  Maksājumu formas un sistēmas    20
2.1.2.  Valsts darba samaksas noteikumi    26
2.1.3.  Materiāli nemonetārā stimulēšana    27
2.2.  Nemateriālās darba stimulēšanas metodes    28
3.  UZŅĒMUMU SIA “X” UN SIA “Y” RAKSTUROJUMS    32
3.1.  Uzņēmumu īss raksturojums    32
3.2.  Uzņēmumu organizatoriskā struktūra    33
3.3.  Uzņēmumu SVID analīze    37
4.  Darbinieku motivācijas sistēmu analīze    41
4.1.  Uzņēmumu motivācijas sistēmu raksturojums un salīdzinājums    41
4.2.  Darbinieku viedokļu pētījums motivācijas jautājumos    44
4.3.  Motivācijas sistēmu novērtējums un pilnveidošanas iespējas uzņēmumos SIA “X” un SIA “Y”    52
  SECINĀJUMI    55
  IETEIKUMI UZŅĒMUMU “X” UN “Y” VADĪTĀJIEM MOTIVĀCIJAS SISTĒMU PILNVEIDOŠANĀ    57
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Secinājumi
1. Darbinieku ieinteresētība efektīvam darbam uzņēmumā ir tieši atkarīga no piedāvātajiem bonusiem un prēmijām uzņēmumā.
2. Motivācijas teorijas pamatā ir individuāla cilvēciska vajadzība (fizioloģiska vai psiholoģiska), kuras apmierināšanu notiek ar uzvedības vai darbības palīdzību.
3. Cilvēka darba gaitās, vajadzības ir viņa biznesa aktivitātes avots, vajadzības mudina rīkoties, t.i. izraisa interesi par konkrētu mērķi. Vajadzības ir primārās un sekundārās.
4. Motivācija ir pamudinājums uz noteiktu darbību, kas balstīta uz cilvēkam svarīgu vajadzību apmierināšanu. Var izšķirt divu veidu motivāciju: ārēju un iekšējo.
5. Stimuls ir apzināta cilvēka motivācija veikt kādas darbības un sasniegt konkrētu mērķi, turklāt mērķa sasniegšana uzstājas kā darbības nozīme, kā arī stimuls nosaka, kā un ko cilvēks darīs, lai apmierinātu savas vajadzības.
6. Motivācijas teoriju attīstība sākās XX gadsimta sākuma. Pašlaik var izšķirt 3 galvenās motivācijas grupas: pirmatnējās, saturīgās un procesuālās.
7. Materiālā stimulēšana ietver visus maksājumus, kas tiek piemēroti organizācijā, un visa veida nemonetārā stimulēšana.
8. Nemateriālās stimulēšanas mērķis ir palielināt darbinieku interesi pildīt amata pienākumus, kas savukārt ietekmē darba ražīguma pieaugumu un organizācijas ienākumu pieaugumu.
9. Uzņēmums “X” ir šūšanas uzņēmums ar 50 gadu garu uzņēmuma pastāvēšanas vēsturi. Uzņēmumā strādā ap 130 darbiniekiem, no kuriem 61 ir šuvēja.
10. Uzņēmums “X” pārsvarā specializējas sieviešu virsdrēbju- mēteļu, trenču, virsjaku, lietusmēteļu, žakešu, svārku, kleitu, bikšu, bērnu virsjaku un uniformas viesnīcu apkalpojošajam personālam. Šobrīd COVID-19 pandēmijas laikā pārorientējis ražošanu masku šūšanai un medicīniskā apģērba šūšanai.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1381620
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties