Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:978729
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2001.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  CENAS VEIDOŠANAS TEORETISKIE PAMATI UN ĪPATNĪBAS TO PIELIETOŠANĀ DATORTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMOS    7
1.1.  IT (informatīvās tehnoloģijas) produkts, cena un tās ietekmējošo faktoru analīze    7
1.1.1.  Cenas definīcija    7
1.1.2.  Cenu veidošanas iekšējie ietekmējošie faktori    10
1.1.3.  Cenas un pieprasījuma elastības noteikšana    13
1.1.4.  Valsts cenu regulācija un to veidošanas ārējie ietekmējošie faktori    17
1.2.  Cenu politikas mērķi, metodes, stratēģija un taktika    20
1.2.1.  Cenu veidošanas mērķu un metožu analīze    20
1.2.2.  Cenu noteikšanas īpatnības dažādu tipu tirgos    28
1.2.3.  Cenu veidošanās oligopola tirgus apstākļos    31
1.2.4.  Cenu veidošanas stratēģijas    35
1.2.5.  Taktiskas cenu politikas pasākumi    37
1.2.5.1.  Cenu diferencēšana un atlaides    37
1.2.5.2.  Maksājumu noteikumi starpniekiem un klientiem    39
2.  CENU POLITIKAS ATŠĶIRĪBU IZPĒTE UN TĀS ATTĪSTĪBAS PAMATU IZSTRĀDĀŠANA LATGALES IT UZŅĒMUMOS    41
2.1.  Latgales IT tirgus pieprāsijuma analīze    41
2.2.  Latgales IT tirgus struktūra    52
2.3.  Cenu politikas realizēšana Latgales IT uzņēmumos un tās trūkumu atklāšana    61
3.  PIEDĀVĀJUMU IZSTRĀDĀŠANA UN REALIZĀCIJA CENU POLITIKAS UZLABOŠANAI LATGALES DATORTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMOS    67
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    76
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    81
Darba fragmentsAizvērt

Informācijas tehnoloģiju (IT) industrijai Latvijā ir duāla loma – tā ir viens no nozīmīgākajiem Latvijas importa produktiem, taču tai arī jāveicina valsts kopējā ekonomiskā izaugsme, nodrošinot mūsdienīgus IT risinājumus citu industriju attīstībai. Informācijas tehnoloģijām un telekomunikācijām (IT&T) nozarei ir neliels īpatsvars Latvijas IKP, tomēr nozarei ir liels attīstības potenciāls.
Neskatoties uz straujo informācijas tehnoloģiju (IT) nozares attīstību valstī, informāciju tehnoloģiju izmantotāju skaits iedzīvotāju vidū (44% no ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem – Latvijas Interneta asociācijas (LIA) dati) tomēr ir mazs. Pēc kopējiem rādītājiem Latvija šobrīd atpaliek no citām ES dalībvalstīm informācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošanas ziņā.
Tomēr informācijas tehnoloģiju potenciāls Latvijā, īpaši Latgales reģionā vēl netiek pilnībā izmantots. Īpaši valsts pārvaldēs, jo IT attīstība sekmēs operatīvu valsts pārvaldes darbu un lēmumu pieņemšanu. Kvalitatīva informācijas apstrāde uzlabos pakalpojumu sniegšanas ātrumu un precizitāti. Ar informācijas sistēmu starpniecību tiks nodrošināta iespēja saņemt pakalpojumus vienā vietā. Valsts iepirkumu jomā informācijas tehnoloģijas spēs nodrošināt atklātāku pasūtījumu un piedāvājumu preču un pakalpojumu tirgu, kas ļaus uzņēmējiem vienlīdzīgi konkurēt savā starpā, līdz ar to - piedāvāt kvalitatīvākus, lētākus un pieejamākus pakalpojumus.
Daudzu uzņēmumu vadītāji uzskata, ka cenu veidošana ir pavisam vienkārša un nevelta tai vajadzīgo uzmanību. Uzņēmumu vadītājiem vai to padotajiem nav pieredzes un saprašanas, kā noteikt preces vai pakalpojuma pārdošanas cenu. Cenu politikas pamatotība lielā mērā ir atkarīga no cenu veidošanas pārvaldes formām. Nelielos uzņēmumos cenas var noteikt pati vadība, lielos uzņēmumos parasti cenu nosaka speciālisti, augstākā vadība nosaka tikai galvenos mērķus. Cenu veidošanas mehānisms uzņēmumā ir viens no svarīgākajiem lēmumiem, kas saistīts ar uzņēmuma izdzīvošanu konkurences apstākļos, cena ir viens no svarīgākajiem elementiem, kas nosaka pārdevumu tirgū un uzņēmuma rentabilitāti. Nepareizi noteikta cena var radīt firmai nevajadzīgus finansiālus zaudējumus, kas lielā mērā nosaka firmas tālāko eksistenci.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cenu politikas lomas izpēte uzņēmuma pozicionēšanā datortirdzniecības tirgū Latgalē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/978729

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties