Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:900699
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Terminu un saīsinājumu paskaidrojumi    5
  Ievads    6
1.  Literatūras apskats    8
1.1.  Efektīvas ēdienkartes sastādīšanas pamatkritēriju un principu izpēte    8
1.2.  Bāra „Meka” un to pakalpojumu būtības raksturojums    12
2.  Metodes un metodika    14
3.  Pētnieciskā daļa    16
3.1.  Bāra „Meka” ēdienkartes satura izvērtēšana    16
3.1.1.  Bāra „Meka” potenciālo mērķauditoriju izvērtējums    16
3.1.2.  Bāra „Meka” atrašanās vietas izvērtēšana    21
3.2.  Bāra „Meka” ēdienkartes vizuālā izvērtēšana    25
3.3.  Bāra „Meka” ēdienkartes finansiālā izvērtēšana 2008. gada pēdējā ceturksnī    30
3.3.1.  Uzkodu finansiālais izvērtējums    33
3.3.2.  Zupu finansiālais izvērtējums    38
3.3.3.  Otro ēdienu un to piedevu finansiālais izvērtējums    41
3.3.4.  Desertu finansiālais izvērtējums    50
3.4.  Priekšlikumi ēdienkartes uzlabošanai bārā „Meka”    54
  Secinājumi un priekšlikumi    56
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    57
  Pielikums    59
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Efektīvas ēdienkartes sastādīšanas pamatā ir tādi pamatkritēriji kā ēdināšanas uzņēmuma koncepcija un tās veidojošie elementi.
2. Efektīvas ēdienkartes sastādīšana pamatojas uz 3 savstarpēji papildinošiem principiem – ēdienu sortimentu, ēdienu daudzveidību un ēdienu uzturvērtību.
3. Bārs „Meka”, attīstoties ēdināšanas uzņēmējdarbībai, ir kļuvis universālāks ēdināšanas pakalpojumu ziņā, piedāvājot plašu ēdienkarti saviem viesiem.
4. Efektīvas ēdienkartes sastādīšanas pamatkritēriji un principi ļoti lielā mērā nosaka ēdienkartes vizuālo tēlu un saturu, kā arī ēdienkartē ieguldītās finanses un ieguldīto finanšu atdevi.
5. Ēdienkartes analīzi nepieciešams veikt no 3 aspektiem – no vizuālā aspekta, no saturiskā aspekta un no finansiālā aspekta.
6. Bāra „Meka” ēdienkartes vizuālais veidols ir pievilcīgs un saskaņots ar bāra „Meka” koncepciju, bet ēdienkartes saturs ir tikai daļēji saskaņots ar bāra „Meka” mērķauditoriju segmentu grupām un atrašanās vietu.
7. Uzlabot bāra „Meka” ēdienkartes saturu, ņemot vērā mērķauditoriju segmentu grupu vēlmes un vajadzības, datējot tās bāra „Meka” īpašā viesu vajadzību un vēlmju grāmatā, kas ļautu labāk izprast viesu vēlmes un vajadzības, kā arī tās realizēt, lai viesi un arī bārs „Meka” gūtu savu labumu.
8. Uzlabot bāra „Meka” ēdienkartes saturu, precizējot ēdienkartē ēdienu grupas, kas strukturizētu un organizētu ēdienkartes saturu, padarot to pārskatamāku gan bāra „Meka” darbiniekiem, gan viesiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Bāra "Meka" ēdienkartes analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/900699

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties