Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:543556
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  Mārketings    8
1.1.  Mārketinga komunikācija    9
1.2.  Mārketinga komunikācijas stratēģija    12
2.  Sociālie mediji    15
2.1.  Mārketinga komunikācija sociālajos medijos    15
2.3.  Sociālie tīkli Facebook un Instagram kā mārketinga komunikācijas instruments    19
3.  Metodoloģija    24
3.1.  Kvalitatīvā kontentanalīze    24
3.2.  Intervija    25
3.3.  Aptauja    27
3.4.  Pētījuma dizains    28
4.  Empīriskā daļa    29
4.1.  Sociālo mediju izmantošanas paradumi Latvijā    29
4.2.  Apģērbu veikalu „Siluets” un „Meta” sociālo mediju satura analīze    30
4.2.1.  Komunikācija sociālajā tīklā Facebook    31
4.2.2.  Komunikācija sociālajā tīklā Instagram    39
4.2.3.  „Siluets” un „Meta” sociālo tīklu komunikācijas kopsavilkums    41
4.3.  Intervijas analīze    45
4.4.  Aptaujas rezultātu analīze    48
4.5.  Priekšlikumi apģērbu veikaliem veidojot mārketinga komunikāciju sociālajos medijos    54
  SECINĀJUMI    56
  IZMANTOTOTĀS LITERATŪRAS SARASTS    60
  PIELIKUMI    63
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Bakalaura darbā apskatītā teorija par mārketinga komunikāciju un mārketinga komunikāciju sociālajos medijos deva dziļāku priekšstatu par to kā uzņēmumiem ir jāveido komunikācija sociālajos medijos. Galvenais ir jānoskaidro mērķauditorija un tās vajadzības, pēc tam noteikt uzņēmuma mērķus, ko tas vēlas sasniegt ar komunikāciju.
Veidojot mārketinga komunikācijas stratēģiju ir svarīgi izpētīt un izprast mārketinga komunikācijas kompleksu, kas sevī iekļauj produktu, cenu, virzīšanu tirgū un vietu, kur produkts vai pakalpojums tiks pārdots.
Sociālie mediji sniedz uzņēmumiem vairākas priekšrocības komunikācijā ar auditoriju, lai veidotu komunikāciju uzņēmumiem sākumā ir jāiepazīstas ar katra sociālā medija priekšrocībām un trūkumiem, lai varētu tos izmantot pilnvērtīgi, kā arī saprast, kurš no sociālā medija veidiem sasniegs izvēlēto mērķauditoriju.
Bakalaura darbā tika izpildīti visi iepriekš izvirzītie uzdevumi:
Izpētīta akadēmiskā literatūra par mārketingu, mārketinga komunikāciju un literatūra par sociālajiem medijiem kā mārketinga instrumentu teorētisko bāzi. Izpētīta sociālo mediju aktualitātāte pasaulē un Latvijā. Izmantojot kontentanalīzi, analizēti un novērtēti Latvijas apģērba veikalu „Siluets” un „Meta” uzņēmumu lapas sociālajos tīklos Facebook un Instagram. Veiktas interviju ar apģērbu veikalu „Siluets” un „Meta” sociālo tīklu mārketinga komunikācijas uzturētājiem. Veikta anketēšanu un noskaidrots respondentu viedoklis par to kādai ir jābūt apģērbu veikalu komunikācijai sociālajos tīklos. Kā arī sniegti priekšlikumi sociālo mediju mārketinga komunikācijas pielietojumam apģērbu veikalu uzņēmumos.
Bakalaura darbā tika izvirzīti trīs pētnieciskie jautājumi: Vai uzņēmumiem ir svarīga un nepieciešama mārketinga komunikācija sociālajos medijos? Kādā ir apģērbu veikalu komunikācija sociālajos medijos? Kādas ir sociālo tīklu lietotāju vēlmes attiecībā uz apģērbu veikalu komunikāciju?…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties