Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:761955
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  TIRGZINĪBAS STRATĒĢIJA   
1.1.  Tirgzinības jēdziens teorētiskajās atziņās   
1.2.  Tirgzinības pasākumu plāns   
1.2.1.  Tirgzinības audits un tā analīze   
1.2.2.  Tirgzinības rīcības programma   
1.3.  Produkts, tā dzīves cikls   
1.4.  Produkta cena, tās noteikšana   
1.5.  Produkta virzīšana tirgū   
1.6.  Tirgzinības organizēšanas stratēģija   
1.7.  Tirgzinības attīstības sekmējošie faktori   
1.7.1.  Starptautiskās attiecības   
1.7.2.  Zinātnes sasniegumi un jaunākās tehnoloģijas   
1.7.3.  Sabiedriskā komunikācija   
1.7.4.  Konkurentu darbība   
1.7.5.  Pircēji un patērētāji   
1.8.  Tirgzinības attīstības kavējošie faktori   
1.8.1.  Ekonomiskie faktori un likumdošana   
1.8.2.  Komercdarbības attīstības gaita   
2.  TIRGZINĪBAS STRATĒĢIJAS IZVEIDE IK „META”   
2.1.  Pakalpojumu sniegšanas tirgus izpēte   
2.2.  Konkurentu darbības izpēte un analīze   
2.3.  Segmenta modelis uzņēmuma klientiem   
2.3.1.  Mūsdienu komunikāciju izmantošana darbā ar klientiem   
2.3.2.  Perspektīvo klientu piesaistes iespējas   
2.4.  Ekonomisko faktoru nozīme tirgzinības stratēģijas izveidē   
2.4.1.  Saimniecības materiālu un izejvielu izmaksas   
2.4.2.  Nodrošinājums ar darbaspēku   
2.4.3.  Finanšu plānošanas organizēšana   
  NOBEIGUMS   
Darba fragmentsAizvērt

Tirgzinība ir uzņēmējdarbības izaugsmes galvenais faktors, jo līdz ar pārdošanu tirgzinība ir konkurētspējīgas uzņēmējdarbības galvenā daļa, kas balstās uz atziņu, ka tieši klienti, nevis preces vai pakalpojumi, ir tie, kas nodrošina uzņēmumam peļņu. Mūsdienu ekonomiskā aktivitāte un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas attīstība – šie un vēl citi faktori mūsdienu ekonomiskajos apstākļos ir radījuši tirgzinību.
Lai gūtu panākumus mērķa tirgū, uzņēmumam ir ne tikai pareizi jānosaka un jāapmierina klientu vēlmes, bet jānodrošina arī augsts apkalpošanas līmenis, kuru klienti novērtētu augstāk nekā konkurentiem. Tieši klientu apkalpošana augstā līmenī paaugstina uzņēmuma konkurētspēju. Tirgzinības un pārdošanas funkciju pamatuzdevums ir uzskatāmi parādīt un palielināt klientu nozīmi.
Ikviens uzņēmums var pavērt lielas perspektīvas tad, ja uzņēmuma īpašnieki vai vadītāji izstrādā tirgzinības stratēģiju un no tās sekojošās aktivitātes (reklāma, tirdzniecības veicināšana, utt.), nevis kā tikai vienu uzņēmuma vadības sistēmu funkciju līdztekus ražošanai, finansēm un personālam, bet gan atvēlot tirgzinībai noteicošo lomu uzņēmuma darbības plānošanā un rezultātu kontrolē. Būtībā tirgzinība ir jāintegrē visās uzņēmuma iekšējās un ārējās aktivitātēs. Arī ikviens lēmums un risinājums jānovērtē tieši tirgzinības skatījumā.

Bakalaura darba mērķis ir: izpētīt un analizēt tirgzinības stratēģijas izveidi uzņēmumā IK „Meta”. Šī mērķa realizēšanai nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
1) sniegt monogrāfisku aprakstu par tirgzinības jēdzienu;
2) izpētīt tirgzinības attīstības Latvijā sekmējošos un kavējošos faktorus;
3) izpētīt, kā, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem, praktiski tiek veikts tirgzinības plānošanas un realizēšanas darbs uzņēmumā;
4) analizēt darbu ar klientiem uzņēmumā;
5) izstrādāt priekšlikumus darba ar klientiem uzlabošanai uzņēmumā;
6) izpētīt un analizēt ekonomisko faktoru ietekmi uz tirgzinības organizēšanas stratēģiju uzņēmumā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −38,38 €
Materiālu komplekts Nr. 1322830
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma tirgzinības stratēģijas izveide IK "Meta"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/761955

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties