Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:493582
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    3
  Ievads    5
1. Nodaļa.  Reklāmas būtība un nozīme    5
1.1.  Reklāma un mazumtirzdniecības apģērbu veikali    8
1.2.  Reklāmas veidi mazumtirzdniecībā    11
1.3.  Reklāmas uzdevumi un mērķi mazumtirzdniecības veikalos    20
1.4.  Reklāma tirdzniecības centrā    26
1.5.  Reklāmas nozīme uzplaukuma laikā un krīzes laikā    27
2. Nodaļa.  Apģērbu veikals „A”    28
2.1.  Tirdzniecības centra “i” darba procesa organizācija    28
2.1.2.  T/C „i” izmantojamās reklāmas veidi    29
2.2.  Veikala “A” darba procesa organizācija    32
2.2.1.  Konkurence, prece un potenciālie pircēji    33
2.2.2.  Veikala “A” reklāmas veidi    35
2.3.  “Cubus” veikala salīdzīnājums ar “A” veikalu    37
2.3.1.  Veikala “Cubus” reklāmas veidu izmantošana    38
3. Nodaļa.  Pētījums par T/C “i” apģērbu veikalu “A”    40
3.1.  Respondentu aptaujas datu analīze un interpretācija    40
3.2.  Apģērbu veikala “Cubus” ārējas reklāmas analīze    50
3.3.  Respondentu aptaujas datu analīze un interpretācija    52
4. Nodaļa.  Apģērbu veikala „A” reklāmas izstrādāšana    64
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    75
Darba fragmentsAizvērt

Jebkura uzņēmuma mērķis ir peļņas gūšana. Tā interesēs ir maksimāli to palielināt, noturēt šīs pozīcijas, vēl jo vairāk, uzlabot un pilnveidot tās. Un lai sasniegtu šīs pozīcijas, nepieciešams izmantot dažādus noieta stimulēšanas līdzekļus, tajā skaitā arī reklāmu. Protams, var mēģināt strādāt pavisam bez reklāmas, bet vēl nav zināmas tādas organizācijas, kuras sasniedza ievērojamus tirgus apgrozījumus, pavisam to neizmantojot, un tāpēc ļoti bieži, lai sevi pieteiktu vai atgādinātu par sevi, organizācijai ir nepieciešama reklāma.
Mūsdienīgā konkurences pasaulē, uzņēmumi vairāk vai mazāk izmanto reklāmu. Reklāma – tas ir informēšanas līdzeklis, kas ir spējīgs pievērst uzmanību, radīt interesi, padarīt kaut ko populāru vai pazīstamu. To ir iespējams izvietot presē, kino, internetā, televīzijā, radio, stendos un daudzviet citur.
Tās izmantošanas nepieciešamības veidu, paņēmienu un pakāpi, ietekmē organizācijas darbības veids, sfēra, konkurence, klientu kategorija, kā arī daudzi citi faktori, kurus nepieciešams ņemt vērā to radot un izmantojot. Tā kā, piemēram, reklāmas ziņojums presē var nedot vajadzīgo rezultātu, noteiktam uzņēmumam nepieciešama vesela reklāmas kampaņa. Savukārt, dažiem uzņēmumiem pietiek ar reklāmas ziņojumiem presē.
Šobrīd parādās arvien vairāk tirdzniecības centru, kas iekļauj sevī iespēju zem vienas jumts izvietot uzreiz vairākus desmitus veikalu vienlaicīgi. Tas dod apmeklētājam lielu dažādu viņam nepieciešamo veikalu un preču izvēli. Savukārt, tas rada lielu konkurenci veikaliem, kas pārdod līdzīgas preces un tiem rodas nepieciešamība izcelties pilnīgās konkurences apstākļos.
Šajā darbā tiks izskatīti visoptimālākie un vispieņemāmakie reklāmas veidi apģērbu veikalam, kas atrodas tirdzniecības centrā.
Bakalaura darba aktualitāte ir iekļauta tajā, kas veiktais pētījums palīdzēs saprast un noskaidrot apģērbu veikala, kas atrodas tirdzniecības centrā, reklamēšanas nepieciešamību. Vai tomēr nepieciešams papildus reklamēt sevi. Noskaidrot, kā labāk to darīt un kādu reklāmas veidu izmantot.
Problēma: Apģērbu veikala reklamēšanas nepieciešamība konkurences apstākļos.
Darba mērķis: Noskaidrot piemērotāku reklāmas veidu apģērbu veikalam, kas atrodas tirdzniecības centrā „i”, un izstrādāt priekšlikumus veikala vadītājam, izstrādāt reklāmu veikalam „A”.
Darba uzdevumi:
1. Veikt literatūras par reklāmas veidiem analīzi
2. Izstrādāt pētījuma metodiku un respondentu atlasi
3. Empīriskā pētījuma veikšana
4. Pētījuma rezultātu apstrāde
5. Rezultātu analīze, apstrāde un interpetācija
6. Veikt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus
7. Izstrādāt reklāmu
Pētījuma objekts: 100 respondentu, un reklāmas analīzē 30 respondentu.
Darba priekšmets: reklāmas veids.
Hipotēze: Apģērbu veikalam, kas atrodas tirdzniecības centrā, vispiemērotākais reklāmas veids ir ārējā reklāma. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „T/c "i" apģērbu veikala "A" reklāmas veida izvēle”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/493582

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties