-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Lietuviešu cilmes vietvārdi J.Endzelīna "Latvijas PSR vietvārdos” (I, II, A – O ) un "Latvijas vietvārdu vārdnīcā”(P)
Diplomdarbs augstskolai86
Jāņa Endzelīna devums valodniecībā Latviešu profesoru J. Endzelīnu (22.02.1873. – 01.07.1961.) profesors Kazimiers Būga ir nosaucis par latvju milzi par viņa nopelniem ...
Apskatīt -
Prakses atskaite
Prakses atskaite augstskolai36
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Kvalifikācijas prakses laikā darba autoram radās sekojoši secinājumi: 1. Laika posmā no 2011.gada līdz 2015.gadam uzņēmuma darbinieku skaits ir ...
Apskatīt -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Diplomdarbs augstskolai84
Novērtēts!Reklāma ir kļuvusi par ekonomisko un sociālo realitāti un ir neatlaidīgi un stabili ienākusi iedzīvotāju sadzīvē. Mūsdienās reklāma ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Tā mūs pavada ...
Apskatīt -
Viļa Lāča reprezentācija latviešu presē
Diplomdarbs augstskolai104
SECINĀJUMI Latviešu presē laika posmā no 1988. gadam līdz 2004. gadam iezīmējas tendence radīt un veidot lasītājiem jaunu izpratni par to, kas un kāds ir bijis Vilis Lācis. ...
Apskatīt -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Diplomdarbs augstskolai60
Maģistra darbs: ‘’Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū.’’ Ņemot vērā maģistra darba tēmu, autore izvirza maģistra darba mērķi: izanalizēt vadošo ...
Apskatīt -
Apskatīt
-
Mārketinga un e-komercijas instrumentu pielietošana modernajos tirdzniecības apstākļos
Diplomdarbs augstskolai72
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Pēc teorētiskās literatūras un ekspertu viedokļu studēšanas, normatīvas bāzes un statistisko pārskatu analīzes ir izdarīti šādi secinājumi: • ...
Apskatīt -
Nepatiesas atzīšanās problēma pratināšanas laikā
Referāts augstskolai16
... faktori, kā arī motīvi un iemesli, kāpēc ...
Apskatīt -
Zīmola "Vans" reklāmas radītā patērētāja identitāte
Referāts augstskolai46
... ikdienā izmantot ērtus, modernizētus apavus, kas apkārtējiem ...
Apskatīt -
SIA "Primark 123" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai24
... risku pasākumu izstrādi (Ž. Ilmete, 2004). Autori ...
Apskatīt -
Jauniešu vērtības un pašefektivitātes izjūta kā apmierinātību ar dzīvi prognozējošie faktori
Referāts augstskolai40
SECINĀJUMI Mūsdienās cilvēkiem ir būtiski nākotnes plāni un mērķi, kā arī dzīves jēgas apzināšanās, kas piešķir dzīvei nozīmi un kopumā liek justies laimīgam un apmierinātākam ar ...
Apskatīt -
Mātes tēla pielietojums reklāmas plakātu materiālos
Referāts augstskolai63
... un tautu mitoloģiskie motīvi ir ļoti līdzīgi ...
Apskatīt -
Uzņēmuma stratēģijas izstrāde uzņēmumā SIA „X”
Diplomdarbs augstskolai93
Novērtēts!Mūsdienās ļoti bieži uzņēmumi domā par savu vietu tirgū, kā arī par to kā palielināt tirgus daļu, kā piesaistīt aizvien jaunus pircējus, kā panākt, lai uzņēmumam būtu arvien ...
Apskatīt -
"LMT" un ‘"Tele2" uzņēmumu zīmoli un to nozīme uzņēmumu ilglaicīgas darbības nodrošināšanā
Referāts augstskolai25
Secinājumi un priekšlikumi Secinājumi: 1. Jāsecina, ka zīmolam ir ļoti liela nozīme veiksmīgai uzņēmuma darbības nodrošināšanā. Veiksmīgi veidots zīmols un katrs no tā elementiem ...
Apskatīt -
Patstāvīgais darbs vizuālās reklāmas pamatos
Referāts vidusskolai22
10.2. Aptaujas Secinājumi Spriežot pēc aptaujas rezultātiem, mūzikas instrumentu reklāmām pārsvarā uzmanību respondenti pievērš dažreiz. Mūzikas instrumentu reklāmās uzmanība ...
Apskatīt -
Tiesības uz pašaizsardzību starptautiskajās publiskajās tiesībās
Diplomdarbs augstskolai90
Darbā uzstādītie uzdevumi tika izpildīti, un tā rezultātā var norādīt uz šādiem secinājumiem: 1. Pašaizsardzības attaisnošanas attīstības gaitā tika izstrādātas pieejas, principi ...
Apskatīt -
"Ikea" redakcija
Referāts augstskolai39
Secinājumi Izstrādājot kursa darbu, iepazīstoties ar pieejamiem literatūras avotiem un veicot pētījumu par “IKEA” zīmola atpazīstamību, var izdarīt šādus secinājumus: 1. Zīmols ...
Apskatīt -
Mārketinga attīstība aviotransportā
Diplomdarbs augstskolai63
Darba tēma ir aktuāla, jo pašreizējos tirgus apstākļos, aviosabiedrībām ir svarīgi sekot līdzi transformācijas tendencēm un pilnveidot savas mārketinga stratēģijas, kas atbilst ...
Apskatīt -
Attīstības stratēģija SIA "Ebs"
Diplomdarbs augstskolai72
Novērtēts!... piegādātājs, gan kā montāžas servisa darbu nodrošinātājs ...
Apskatīt -
SIA "X" satura vadības sistēmas dokumentēšana un pielietošana
Prakses atskaite augstskolai20
... . ELKOR īstenībā ir brends (brends – ir, īsi sakot ...
Apskatīt -
Stratēģiskās attīstības nodrošināšana SIA "X"
Diplomdarbs augstskolai97
IEVADS Pētījuma aktualitāte. Mūsdienās ekonomiskā, sabiedriskā un politiskā pasaule kļūst arvien sarežģītāka. Valsts tautsaimniecībai attīstoties, pieaug cilvēku vajadzības. ...
Apskatīt -
Masu komunikācija: sākums un gals
Referāts augstskolai13
Rietumos un Austrumeiropā šodien vidusšķiru ir nomainījuši tā dēvētie ofisu cilvēki, formējot pilsētu kultūras vidi. Viņi vidusšķiras pārstāvjiem ir līdzīgi tikai materiālās ...
Apskatīt -
Apskatīt
-
Teritoriju mārketings Latvijā
Referāts augstskolai16
Secinājumi • Jāsecina, ka mūsdienu jēdziena “teritorija” izpratne veidojas ne tikai pēc kādām pazīmēm (robeža, fiziski ģeogrāfiskie, politiskie, etniskie un citi kritēriji) ...
Apskatīt -
Stiebrzāļu sēklu ražošanas tehnoloģija un efektivitāte, šķiedras kaņepju audzēšanas iespējas un agroekoloģiskās prasības Latvijā
Referāts augstskolai23
KOPSAVILKUMS Stiebrzāļu audzēšana Latvijā ir pieteikoši plaša. To audzēšana nav pati vienkāršākā un katram zemniekam tas nav pa spēkam, jo ir nepieciešamas specifiskas zināšanas ...
Apskatīt