Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:253049
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma nosaukums, uzņēmējdarbīas forma un darbības veidi    4
2.  Uzņēmuma mārketinga darbība    6
2.1.  Uzņēmuma produktu portfelis    6
2.2.  Uzņēmuma cenu politika    8
2.3.  uzņēmuma sadales sistēma    9
2.4.  mārketinga stratēģija    10
3.  Uzņēmuma finanšu darbības analīze    12
3.1.  Peļņas struktūras un dinamikas analīze    12
3.2.  Uzņēmuma bankrota diagnostika    16
3.3.  Priekšlikumi finanšu situācijas uzlabošanai    18
4.  Uzņēmuma ārējā vide    19
4.1.  Konkurentu analīze    19
4.2.  Sadarbības partneru izvēles kritēriju analīze    21
4.3.  netieši ietekmējošas ārējās vides faktoru iedarbības analīze    23
5.  Uzņēmuma konkurētspēja    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas prakses laikā darba autoram radās sekojoši secinājumi:
1. Laika posmā no 2011.gada līdz 2015.gadam uzņēmuma darbinieku skaits ir samazinājies no 26 darbiniekiem līdz 18 darbiniekiem, un izvērtējot uzņēmuma personāla struktūru, tika secināts, ka uzņēmuma ir piecas struktūrvienības, bet uzņēmuma nav darbinieka, kurš atbildētu par sociālo tīklu administrēšanu un uzņēmuma tēla veidošanu sabiedrības acīs.
2. Veicot uzņēmuma produktu portfeļa un mārketinga stratēģijas analīzi, darba autors konstatēja, ka uzņēmums savu produkciju realizē, izmantojot uzņēmuma veikalus un internetveikalu uzņēmuma mājaslapā.
3. Visos pārskata gados uzņēmuma izdevumi pārsniedz uzņēmuma ieņēmumus, bet 2015.gadā situācija ir uzlabojusies salīdzinājumā ar 2014.gadu ~2 reizes.
4. Uzņēmuma pārdošanas izmaksu īpatsvars izdevumu struktūra visos pārskata gados pārsniedz 50% un šīs ir lielākās uzņēmuma izmaksas.
5. 2015.gadā salīdzinājumā ar 2014.gadu pieaug uzņēmuma kopējo saistību apjoms, kā arī samazinās pašu kapitāla apjoms, tādējādi uzņēmumam pieaug atkarībā no aizņemtā kapitāla.
6. Izvērtējot konkurences analīzes rezultātus, tika secināts ,ka uz doto brīdi galvenais uzņēmuma konkurents Liepājā ir SIA “Sinerta Latvija”, kurš specializējās uz biroja tehniku, bet ņemot vērā, ka uzņēmuma lielums, un attiecīgi kapacitāte nav liela, tad nopietnus draudus uzņēmums nespēj radīt. Pārējie divi uzņēmumi, kuri ir analizēti, kā savu darbības veidu ir norādījuši biroja tehnikas tirdzniecību, bet uz doto brīdi, kā liecina informācija uzņēmuma mājaslapa, netirgo šāda veida preces, un tādējādi pat ja viņi vēlēsies sākt tirgot, viņiem var rasties zināmas problēmas ieejot tirgū

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties