Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,78 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,71
Pirkt
Identifikators:773803
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Prakses dienasgrāmata    3
2.  Pārdošanas prakses uzdevumi    12
  1.uzdevums    12
  2.uzdevums    16
  3.uzdevums    18
  4.uzdevums    20
  5.uzdevums    22
  6.uzdevums    24
  7.uzdevums    27
  8.uzdevums    33
  9.uzdevums    35
  10.uzdevums    39
  Ieteikumi pārdošanas procesa uzlabošanai    40
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    42
3.  Pārdošanas prakses vadītāja uzņēmumā atsauksme    43
Darba fragmentsAizvērt

1. Marketinga speciālistam jāuztur kontakti ar uzņēmuma esošiem klientiem. Tas jādara, lai noskaidrotu viņu vajadzības un piedāvāt citus uzņēmuma produktus un pakalpojumus.
2. Organizēt uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu un produktu reklāmas kampaņas, lai piesaistītu potenciālus klientus un mudinātu viņus izmantot uzņēmuma pakalpojumus.
3. Komercspeciālistu regulāri ir jānosūta uz kursiem un semināriem, kas skar viņa darbības jomu. Komercspeciālistam jāattīsta pārdošanas prasmes, kas ļaus panākt labus rezultātus.
4. Autors uzskata, ka nepieciešams pieņemt darbā vēl vienu darbinieku, kas pildīs pārdošanas speciālista funkcijas. Divu pārdošanas speciālistu starpā sadalīt veicamos pienākumus. Vienam speciālistam jāspecializējas pārdošanas un jauno klientu meklēšanas jomā, otram – komercpiedāvājumu noformēšanā un piedalīšanos konkursos, kā arī darbā ar esošiem klientiem.
5. Pēc autora domām, uzņēmuma vadītājam jāizskaidro komercspeciālistam kādi ir uzņēmuma galvenie mērķi un kādi ir uzņēmuma plāni. Cik veiksmīgi strādās uzņēmums ir atkarīgs arī no komercspeciālista, tāpēc viņam jābūt ieinteresētam uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Komercspeciālistam jācenšas piesaistīt jaunus klientus, kā arī palielināt pastāvīgo klientu loku.
6. Svarīgi izveidot uzņēmuma mājas lapu internetā, lai potenciālie klienti varētu iepazīties ar uzņēmuma piedāvātām precēm un pakalpojumiem, kā arī veidot priekšstatu par pašu uzņēmumu, par uzņēmuma partneriem un klientiem. Tas veidos uzņēmuma pozitīvo tēlu un ļaus piesaistīt vairāk potenciālo klientu, jo mūsdienās jo vairāk un vairāk cilvēku meklē informāciju internetā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pārdošanas prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/773803

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties