Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:785553
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma saimnieciskās darbības vērtējums    2
  Uzņēmuma apraksts    2
  Organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    2
  Pārdošanas organizācija    3
  Pēdējo gadu darbības rezultāti    6
  Attīstības gaita un tendences    6
  Mārketinga darbības apraksts    8
  Mārketinga funkcijas un organizatoriskās formas    8
  Klientūra un patērētāji    8
  Tirgus pētījumi un to mērķtiecība    9
  Konkurenti un konkurētspēja    10
  Preču raksturlielumi    11
  Preču cenas, to veidošana    13
  Preču pārdošanas formas    13
  Reklāma, tās efektivitāte un sabiedrisko attiecību veidošana    14
Darba fragmentsAizvērt

Prakse tika izieta SIA „Reaton LTD” ražošanas departamentā, laikā no 03.03.2008 – 27.04.2008
SIA „Reaton LTD” ir viens no lielākajiem daudznozaru uzņēmumiem Latvijā, kas tirgū darbojas jau kopš 1988. gada. Galvenie „Reaton LTD” darbības virzieni ir kvalitatīvu apdares materiālu un interjera priekšmetu tirdzniecība, celtniecība, durvju ražošana, augstvērtīgu pārtikas produktu un delikatešu tirdzniecība.
Galvenie Reaton darbības principi ir — pastāvīga attīstība, lojālas attiecības ar klientiem un sadarbības partneriem, tirgus līdera pozīciju stiprināšana un novatora statusa saglabāšana. Reaton ir tirdzniecības centri Rīgā, pārstāvniecības Latvijā un Sanktpēterburgā, kā arī meitas uzņēmumi Lietuvā un Igaunijā.
Reaton durvju ražotnes departaments ir viens no vecākajiem un vadošajiem Latvijas privātuzņēmumiem, kas nodarbojas ar augstas kvalitātes koka durvju ražošanu. Sākot savu darbību 1991.gadā, Reaton ir attīstījis durvju ražošanas nozari, izmantojot gadsimtos pārbaudītas tradīcijas, augstākās kvalitātes materiālus un vismodernākās tehnoloģiskās iekārtas.
Organizatoriskā struktūra un funkciju sadale
Ražotnē ir noteikta korekta organizatoriskā struktūra, kas pamatā tiek sadalīta pēc nodaļu darbības specifikas un nozīmes. (grafiski – skat. pielikumā)
Tātad departamentā, bez administrācijas, kurā ietilpst departamenta direktors un kvalitātes speciālists, darbojas:
Komercdaļa – tās vadītājs ir ražošanas departamenta komercdirektors. Bez tam nodaļā darbojas projektu vadītāji, kas ir produktu tiešie pārdevēji un montāžas brigāde, kas ir galvenie ražotnes pakalpojumu – montāžas izpildītāji. Montāžas brigādei komercdaļas sastāvā ir savas zemāka līmeņa vadītājs – montāžas brigādes brigadieris, kas pilnībā pārrauga visu montāžas brigāžu darbu un par to atskaitās komercdirektoram.
Tātad kopumā šīs daļas galvenā funkcija ir tiešais darbs ar klientiem.
Tehniskā daļa: šīs daļas vadītājs ir tehniskais direktors. Nodaļa sastāv no tehnologiem, kas atbild par ražošanas procesu pārraudzību, tehnisku jautājumu risināšanu un jaunu tehnoloģiju meklēšanu un izstrādāšanu, kā arī no šablonu iecirkņa, kur tiek ražotni nestandarta produkti, kas krasi atšķiras no ražotnes standartprodukcijas, vai jaunu nestandarta modeļu – eksperimentu radīšana. Šablonu iecirkņa darbu uzrauga un vada tehniskais direktors.
Summējot, varētu teikt, ka šī ir tā vieta, kur rodas jauni produkti un kas ļauj ražotnei būt elastīgākai pret klientu vēlmēm, neaprobežojoties tikai ar sērijveida ražošanu.
Loģistikas daļa: nodaļu vada loģistikas daļas vadītājs. Nodaļas pārvaldībā ir izejmateriālu noliktava, gatavās produkcijas noliktava un transporta daļa. Loģistikas vadītājs pārrauga visu loģistikas procesu norisi, veic tiešo darbu ar piegādātājiem. Šī ir vietas uzņēmumā, kurā norisinās visi ražotnes sākuma un beigu darba procesi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/785553

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties