Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:562625
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA UN E-KOMERCIJAS TEORĒTISKI ASPEKTI    5
1.1.  MĀRKETINGA UN INTERNETA LOMA TAJĀ    5
1.2.  POZICIONĒŠANA UN ZĪMOLA NOZĪME ELEKTRONISKAJĀ TIRGŪ    9
1.3.  PRECES CENA ELEKTRONISKAJĀ TIRGŪ    11
1.4.  TIRDZNIECĪBAS VEICINĀŠANA UN E-KOMERCIJAS LOMA TAJĀ    14
2.  E-KOMERCIJAS NOZĪME LATVIJĀ UN PASAULĒ    19
2.1.  INTERNETA UN E-KOMERCIJAS ATTĪSTĪBAS TENDENCES STARPTAUTISKAJĀ MĒROGĀ    19
2.2.  E-KOMERCIJA LATVIJĀ    25
2.3.  E-KOMERCIJAS TIESISKAIS REGULĒJUMS    32
2.4.  INTERNETVEIKALA IZVEIDOŠANAS NOSACĪJUMI    36
2.5.  E-MĀRKETINGS KĀ IESPĒJA POPULARIZĒT INTERNETVEIKALU    40
3.  E-KOMERCIJAS ATTĪSTĪBAS IESPĒJU ANALĪZE LATVIJĀ    44
3.1.  E-KOMERCIJAS SNIEGTĀS IESPĒJAS    44
3.2.  SOCIĀLO TĪKLU IETEKME UZ E-KOMERCIJAS ATTĪSTĪBU    45
3.3.  INTERNETVEIKALA PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI NO PATĒRĒTĀJU SKATU PUNKTA    47
3.4.  INTERNETVEIKALU PRIEKŠROCĪBAS UN IESPĒJAS NO UZŅĒMĒJU SKATU PUNKTA    52
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    58
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    60
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pēc teorētiskās literatūras un ekspertu viedokļu studēšanas, normatīvas bāzes un statistisko pārskatu analīzes ir izdarīti šādi secinājumi:
• Vislielākais interneta lietotāju skaits uz 100 iedzīvotājiem ir attīstītajās pasaules valstīs, kas ir izskaidrojams ar augstu šo valstu attīstības pakāpi gan tehnoloģijās, gan interneta piekļuvē. Līdera pozīcija pēc Interneta lietotāju skaita, līdz ar to arī Interneta attīstības pakāpi ieņem Āzijas reģions, kur dzīvo gandrīz puse no pasaules Interneta lietotājiem. Āzijas reģionam arī pieder visstraujākais Interneta lietotāju skaita pieaugums par pēdējiem 12 gadiem - 962.38 milj. liels pieaugums.
• 2012.gadā gandrīz puse (44%) no Eiropas Savienības iedzīvotājiem izmantoja Internetu iepirkumiem. Par e-komercijas attīstību liecina arī uzņēmumu apgrozījuma no e-komercijas īpatsvars kopējā apgrozījumā, 2012.gadā Eiropas Savienībā vidēji sastādot 15%.
• E-komercija sniedz uzņēmējiem iespēju darboties ne tikai vietēja tirgū, bet arī konkurēt starptautiskajā līmenī. Lai Latvijas uzņēmēji varētu konkurēt starptautiskajā līmenī ir nepieciešamas labas zināšanas un jaunas idejas.
• E-komercijas glavenās priekšrocības no uzņēmēma puses ir izmaksu samazināšana, automatizēta informācijas ieguve par klientiem, globālā klatbūtne. Savukārt, no patērētāju puses, zema cena, starptautisko zīmolu pieejamība, preču un pakalpojumu klāsts.
• Starptautiski populāri un atzītie sociālie tīkli ir lielisks instruments eksistējošo un potenciālo patērētāju piekļuvei, zīmolu popularizēšanai, trūkumu un priekšrocību definēšanai, balstoties uz lietotāju viedokliem, kā arī iespēju apzināšanai.
• Interneta lietotāji, kas regulāri veic pirkumus internetā, kopumā ir apmierināti ar interneta veikalu darbību un sniegtajiem pakalpojumiem un noteikti turpinās pirkt preces internetā arī turpmāk.
• Preču nepietiekama vizuālizācija ir galvenais interneta veikala trūkums, arī maksājuma drošība interneta veikalā ietekmē potenciālā pircēja lēmumu neveikt pirkumu. Elektroniskās drošības sistēmas izveide, kā arī informācijas pieejamība par interneta veikala darbību ir svarīga un var tieši ietekmēt uzņēmuma darbību un attīstību.

Lai e-komercijas sniegtās priekšrocības un iespējas veicinātu Latvijas uzņēmēju komercdarbību, autori izvirza sekojošos priekšlikumus:
• Lai mazinātu klienta satraukumu par preces kvalitāti, internetveikala īpašniekiem jānodrošina iespēja apskatīt un/vai pārbaudīt preci internetveikala birojā vai noliktavā. Savukārt, straptautiskā mēroga internetveikaliem jānodrošina precēm pietiekama vizuālizācija ar 3D rotājamo fotogrāfiju palidzību, kā arī pie preces jāievieto sertifikāti un garantijas ja tādi ir.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1362674
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga un e-komercijas instrumentu pielietošana modernajos tirdzniecības apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/562625

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties