Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:687459
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2004.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    4
  Ievads    7
1. nodaļa.  Elektroniskā komercija    10
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture    10
1.2.  Elektroniskās komercijas jēdziens un skaidrojums    12
1.3.  Elektroniskās komercijas būtība un priekšrocības    14
1.4.  Elektroniskās komercijas vēsture un attīstība Latvijā    19
2. nodaļa.  Tradicionālā komercija    27
2.1.  Tradicionālās komercijas jēdziens un skaidrojums    27
2.2.1.  Tradicionālās komercijas priekšrocības Latvijā    30
3. nodaļa.  Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums    36
3.1.  Tradicionālā un interneta mārketinga salīdzinājums    36
3.2.  Tradicionālās un elektroniskās komercijas izmaksu salīdzinājums    44
3.3.  Iepirkšanās un norēķinu drošība    53
4. nodaļa.  Elektroniskās un tradicionālās komercijas perspektīvas Latvijā    59
4.2.  Elektroniskās komercijas pilnveidošanas iespējas Latvijā    62
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    71
  Galvojums    73
Darba fragmentsAizvērt

Modernu uzņēmējdarbību raksturo gan globalizācija – process, kas cilvēkus, organizācijas, tirgu, tehnoloģijas, finanses, informāciju un pārvaldību saista vienā vispārējā mijiedarbju tīklā pāri nacionālo valstu robežām – , gan pieaugoša konkurence un nepastāvīga uzņēmējdarbības vide, gan arī pieaugošas patērētāju vēlmes un plašas uzņēmēju iespējas, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē izvērtē savu darbību un pārkārto struktūru.
Ar elektroniskās komercijas starpniecību tradicionālajai komercijai raksturīgā barjera starp ražotājiem, pārdevējiem, piegādātājiem un patērētājiem tiek pārvarēta un garais uzņēmējdarbības process – saīsināts. Elektroniskās komercijas būtība ir balstīta uz tradicionālās komercijas struktūru un priekšrocībām, taču tā ietver to elastību, ko sniedz elektronisko tīklu izmantošana – tās ir jaunas iespējas komerciālo aktivitāšu veikšanai, kuras atceļ fiziskos ierobežojumus. Tādējādi elektroniskās komercijas uzņēmēji saviem klientiem sniedz iespēju iegādāties preces un pakalpojumus jebkurā laikā un no jebkuras vietas. Šāda veida uzņēmumam ir globāla klātbūtne un tas darbojas divdesmit četras stundas diennaktī un septiņas dienas nedēļā. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem un būt daudz atsaucīgākam uz klientu vēlmēm, prasībām un jautājumiem.
Elektroniskajai komercijai pamatā tiek izvirzīti šādi mērķi:
lielāki ienākumi;
zemākas izmaksas;
īsāks produktu aprites laiks;
ātrāka gan uzņēmēju, gan patērētāju reakcija;
uzlabota apkalpošanas kvalitāte.
Latvijā elektroniskās komercijas attīstība salīdzinājumā ar ASV, Japānu un attīstītajām Rietumeiropas valstīm ir ļoti lēna, taču progress nav noliedzams. Kaut gan faktoru, kas kavējuši un vēl joprojām kavē elektroniskās komercijas attīstību, ir daudz, pieaug datorizācijas un interneta izplatības līmenis valstī. Tā kā viens no galvenajiem veiksmīgas elektroniskās komercijas attīstības stūrakmeņiem ir telekomunikāciju attīstība, telekomunikāciju nozares liberalizācija beidzoties Lattelekom monopolstāvoklim radīs pamatu straujākai nozares attīstībai. Kaut arī pirmajā liberalizācijas gadā Latvijā nebija vērojamas būtiskas izmaiņas, tomēr brīva konkurence nozarē ir pamats telekomunikāciju un interneta pakalpojumu dažādības un to kvalitātes pilnveidošanai un attīstībai. Ne tikai zemais datorizācijas līmenis, interneta pieejamība un interneta pieslēgumu izplatība nodrošina elektroniskās komercijas progresu. Būtiski faktori ir arī likumdošana, nozares struktūrpolitika, tirgus dalībnieku sagatavotības līmenis darbībai pilnīgas konkurences apstākļos, kā arī nozares finansējums.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Elektroniskās un tradicionālās komercijas salīdzinājums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/687459

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties