Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:421274
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas intensitāte
Reklāmas intensitāte kinoteātros nav liela, parasti reklāmas tiek rādītas vienu reizi 10-15 minūtes pirms filmas sākuma, ilgums atkarīgs no zāles lieluma.
Reklāmas aģentūras
Reklāmas izvietošanu Kinoteātros Forum Cinemas un Cinamon apkalpo aģentūras Screen Division LV un Pirmā līnija. Šīs aģentūras, kuras ir specializējušās kino reklāmas jomā, palīdz klientiem ar reklāmas izvietošanu, sagatavošanu, kampaņu aprēķināšanu un padomiem.
Problēmas reklāmā
Cilvēki no kino reklāmām gaida to pašu, ko no filmām, bet kino ir redzamas arī īsas reklāmas bez īpašiem specefektiem, kas novērš skatītāju uzmanību no reklāmas.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma kinoteātros”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/421274

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties