Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:683309
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tirgzinības, koncepcijas, mix, funkcijas un jēdzieni
Definīcija – īstās preces pārdošana īstajam klientam īstajā laikā un vietā par īsto cenu, apmierinot patērētāju vajadzības, produktu ražojot, sadalot un mainot, darot to labāk par konkurentiem.
Mērķis – gūt peļņu apmierinot patērētāja vajadzības
Objekti – preču un pakalpojumu radīšana, virzīšana tirgū un piegāde
Jēdzieni: 1) Prece – darba rezultāts, kas apmierina patērētāju vajadzības un tiek piedāvāts tirgū 2) Patērētāju vērtējums – V=ieguvums/izmaksas, uzd. Paaugstināt ieguvumu, samaz. izmaksas 3)Darījums – vēlamā produkta iegūšana ar maiņas nosacījumiem 4)Maiņa - vēlamā produkta iegūšana maiņas procesā pret ekvivalentu produktu/maksāšanas līdzekli 5)Vēlme – cilvēka tieksme pēc kaut kā 6)Vajadzība – prasība pēc kaut kā 7)Pieprasījums – naudas izteiksmē izteikta vajadzība
Mix – m. pasākumu kopums labvēlīgas patērētāju attieksmes veidošanā pret piedāvājumu – produkcija, cena, vieta, promocija



1. Tirgzinības, koncepcijas, mix, funkcijas un jēdzieni
Koncepcijas – sistematizēti, apkopoti uzskati par procesu, parādību 1)Produkcijas – plaši pieejams produkts par zemām/mērenām cenām - Jāpalielina ražošanas efektivitāte un jāpilnveido produkta sadale 2)Produkta – labākas kvalitātes produkts ar ērtāku lietošanu, dizainu, iesaiņojumu – jāsasniedz augsta kvalitāte 3) Pārdošanas – pirks pietiekamā apjomā, ja virzīs tirgū, stimulēs realizāciju 4)Pircēja – ražošanu un realizāciju piemērot patērētāju vajadzībām un pirkumu vērtējumam, pārspējot konkurentus 5)Sociālā – patērētāju vajadzibu apmierināšana, zinot s-bas labklājības līmeni un intereses
Funkcijas – 1)Analīze – inform. Izpēte, vākšana 2)Plānošana 3)Organizēšana – plānu realizēšana, ieviešana praksē 4)Kontrole – plānu izpilde un koriģēšana

2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
Plānošanas process – m. iespēju analīze, mērķa tirgus noteikšana, m. stratēģija, stratēģijas programma, procesu kontrole
SBV – veiksmīgai m. procesu plānošanai, pazīmes: stratēģiska plānošana, konkurenti, savas finanses un vadība
Portfolio modeļi – izmanto SBV analīzei: BKGM, GE, ARTHUR D. LITTLE
BKGM - Norāda uz attiecību tirgus izaugsme/tirgus daļa, izmanto tirgus situācijas analīzē
GE – nosaka tirgus pievilcību un biznesa stiprumu
Ansofa modelis – nosaka uzņēmuma augšanas vai attīstības stratēģiju
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
2. Stratēģiskā plānošana, Portfolio modeļi, Ansofa modelis
3. Pircēju uzvedība patēriņā un izmantotāju tirgū
Patēriņa tirgus – preču un pakalpojumu tirgus, kurā pirkumus veic personas, ģimenes individuālai lietošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/683309

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties