Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,80 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,19
Pirkt
Identifikators:205246
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ir tikai viens neapstrīdams biznesa mērķa formulējums – klienta veidošana. Tikai klients spēj apstiprināt biznesa vērtību, tikai klienta gatavība ar savu naudu maksāt par preci vai pakalpojumu pārvērš ekonomiskos resursus par vērtībām, bet lietas par precēm. Izšķiroša nozīme ir tam, ko klients vēlas iegādāties, kur viņš saskata pirkuma vērtību. Tieši tas parāda biznesa īsto vērtību, tas noteiks produktu un no tā būs atkarīgi biznesa panākumi nākotnē. Klients nepērk un neuzskata par vērtību pašu produktu; viņu vienmēr interesē produkta noderīgums, tas ir, kādas savas vajadzības viņš varēs apmierināt, ja to iegādāsies. Bet, kāda ir produkta patiesā vērtība pircēja skatījumā, tas vēl jānoskaidro.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/205246

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties