Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:963899
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2004.g. - 2007.g.
Darba fragmentsAizvērt

Internetpakalpojumu tirgus vispārējais raksturojums.
Internets ir publiski pieejama vispasaules savstarpēji saslēgtu datortīklu sistēma, kas pārsūta datus ar pakešu komutācijas palīdzību, izmantojot standartizētu Intertīkla Protokolu (IP) un daudzus citus protokolus. Tas ir veidots no tūkstošiem mazāku komerciālu, akadēmisku un valdību tīklu. Tas ietver dažādu informāciju un servisus, tādus, kā elektroniskais pasts, tiešsaites tērzēšana un cieši saistītās tīmekļa lappuses un citus Globālā tīmekļa dokumentus. Tādejādi aizvien biežāk tiek slēgti līgumi ar Internetpakalpoju sniedzējiem. Ar to tiek skaidrots arī peļņas pieaugums.
Zinātnes ziņās ir aprakstīts: Internets pārspēj laikrakstus un žurnālus kā Eiropā galvenais ziņu un rakstu avots, liecina pētījums.Vidēji eiropieši internetā 2006.gadā pavadīja četras stundas nedēļā, taču avīzes un žurnālus lasīja tikai 3 stundas nedēļā. 2003.gadā tās bija tikai 2 stundas internetā nedēļā. Ar katru gadu palielinās internetā pavadītais laiks nedēļā.
Seši no septiņiem uzņēmumiem savā uzņēmējdarbībā lieto datoru.
2005.gada sākumā 86% komersantu lietoja datorus. Savukārt komersantu grupās ar darbinieku skaitu 50-249 un 250 un vairāk šīs rādītājs ir daudz augstāks: datoru lietojošo komersantu īpatsvars ir attiecīgi 98% un 99%. Visvairāk datorus lietoja komersanti, kuru darbības veids ir saistīts ar operācijām ar nekustamo īpašumu, nomu un citu komercdarbību, kā arī komersanti, kas nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu viesnīcās, restorānos un pārējos izklaides darbībās veidos (piem., atpūta, kultūra, sports).

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,36 €
Materiālu komplekts Nr. 1120421
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedības modelis internetpakalpojumu tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/963899

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties