Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,82 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,67
Pirkt
Identifikators:361417
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    4
2.  Tehnoloģiskie procesi    8
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija    8
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde    12
2.3.  Ēdiena gatavošana    17
2.4.  Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude    19
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija    20
3.  Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā    21
4.  Tehnoloģiskās iekārtas    23
4.1.  Speciālās tehnoloģiskās iekārtas    24
4.2.  Mehanizācijas un automatizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā    25
4.3.  Kontroles un mērinstrumenti    26
4.4.  Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu    27
4.4.  Tehnoloģisko procesu plūsmu norises apraksts    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Darba fragmentsAizvērt

2.1. Izejvielu sagādes organizācija
Piegādātāju izvēlās pēc:
cenas;
piegādes veida;
iepakojama materiāla;
piegādātāja atpazīstamības.
Par ēdināšanas uzņēmumu piegādātājiem var būt: Pārtikas un veterinārajā dienestā reģistrēti vai atzīti uzņēmumi;
Izejvielas uzņēmumam piegādā no visas Latvijas un ir sadarbības līgumi ar vairākām firmām. Uzņēmuma direktors pats atrod piemērotāko piegādātāju, vadoties pēc savu draugu- uzņēmēju padomiem. Bieži piegādātāji paši atbrauc un sazinās ar direktoru un piedāvā savus pakalpojumus, izstāsta priekšrocības, un līguma slēgšanas noteikumus.
Par piegādātāju izvēli, produktu līgumu slēgšanu, sortimenta izvēli un sortimenta saraksta aktualizāciju ir atbildīgs noliktavas vadītājs, kas šajā uzņēmumā ir pats direktors. Slēdzot līgumus un izvēloties produktu sortimentu, atbildīgā persona pārbauda kvalitāti/nekaitīgumu apliecinošos dokumentus, kas var būt ražotāja izsniegtā deklarācija, kvalitātes apliecība, specifikācija, testēšanas pārskats u.tml., neatkarīgas atbilstības novērtēšanas institūcijas izsniegts atbilstības apliecinājums, kā arī pārliecinās par pavaddokumentu pareizu noformēšanu.
Regulāri tiek pārskatīti noslēgtie līgumi un preču sortiments. Piegādātāju pārvērtēšanā tiek izmantota visa sadarbības laikā uzkrāta informācija, t.sk. līgumu nosacījumu izpildi ( piegādes laiks, transportēšanas nosacījumi, produktu derīguma termiņi, iepakojuma stāvoklis, produktu marķējums, produktu kvalitāte un citi) un konstatētās neatbilstības, reģistrētas mutiskās un rakstiskās sūdzības par produktu kvalitāti un nekaitīgumu, kā arī otrās puses piegādātāju auditu rezultāti.
Atbildīgais par produktu pieņemšanu SIA „x” saskaņā ar noteiktajiem pienākumiem ir noliktavas vadītājs( direktors), kas organizē produktu izkraušanu no autotransporta iespējami ātri un novietošanu pārtikas uzglabāšanas noliktavā vai aukstuma iekārtās. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite restorānā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/361417

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties