Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,77 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,72
Pirkt
Identifikators:148487
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    4
2.  Viesnīcas praktiskā izpēte    5
2.1.  Apkalpošanas veids uzņēmumā    5
2.2.  Ēdienu un dzērienu pasniegšana    7
2.3.  Interjers, gaisotne un noformējums    8
2.4.  Viesu izmitināšana uzņēmumā    9
2.5.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    11
2.6.  Viesnīcas sadarbības partneri    17
2.7.  Rethymno esošie viesmīlības uzņēmumi    21
2.8.  Piedāvātie palīgpakalpojumi    26
2.9.  Savstarpēja informācijas plūsma starp uzņēmumiem    29
3.  Rethymno Tūrisma informācijas centra raksturojums    31
3.1.  Pētījums par tūrisma pakalpojumu kvalitāti Rethymno    31
3.2.  Pakalpojumu un pieprasījumu statistika Rethymno TIC    31
4.  Uzņēmuma noslogojums pa mēnešiem un ārzemju viesu īpatsvars tajā    33
  Secinājumi    36
  Izmantotās literatūras saraksts    38
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Izejot praksi vienā no lielākajām un prestižākajām Krētas piecu zvaigžņu viesnīcām, ieguvu jaunas iemaņas darbā, gan sadarbībā ar cilvēkiem, ar kuriem labprāt nesadarbotos, bet visvairāk noteikti dzīves pieredzi. Dzīvojot un strādājot ar cilvēkiem, kam no mīlestības līdz naidam ir nevis viens solis, bet aptuveni 5 minūtes, pašsaglabāšanās nolūkos ir jākļūst nedaudz tādam kā viņi, tajā pašā laikā nepazaudējot sevi un domājot par priekšdienām Latvijā.
Šajā prakses atskaitē aprakstīju pašu galveno par uzņēmumu, tā darbības principus, specializāciju, tajā iekļaujot informāciju gan par viesnīcā esošo ēdināšanas iestāžu, gan numuriņu daudzveidību un pieejamību. Uzskaitīju datus par apmeklētāju vietām ēdināšanas uzņēmumā, kurā darbojos es (galvenais restorāns), par vizuālo noformējumu, kā arī uzņēmumā kopējiem pakalpojuma veidiem.
Sastādīju arī uzņēmuma organizatorisko struktūru, norādot tajā esošos dienestus. Raksturoju strādājošo skaitu katrā dienestā, to pienākumus un atbildību, kā arī dienestu savstarpējo sadarbību. Tā kā uzņēmums ir milzīgs, tad dienestu sadarbības sarežģījumi, kurus novēroju es, ir tikai aisberga redzamā daļiņa.
Izskatīju arī citu Rethymno atrodošos viesmīlības uzņēmumu specifiku un piedāvātos pakalpojumus – secināju, ka to piedāvājums arī ir neiedomājami plašs, bet vislielākā priekšrocību Rithymna Beach viesnīcai ir tā, ka tā neatrodas pašā pilsētas centrā, nav trokšņu, ir plašas teritorijas un piedāvāto palīgpakalpojumu klāsts, kas, pilnībā izmantots, nodrošina tik kvalitatīvu atpūtu, kādu nesasniegt, nakšņojot centrā.
Krēta un konkrētāk Rethymno ir tūristu paradīze, vide un pilsēta ir orientēta tikai uz tūristiem. Informācija ir pieejama uz ielām, TIC, internetā, ir jāspēj tik izvēlēties, jo viesmīlības uzņēmumi - restorāni un viesnīcas - ir neskaitāmi un cits citam blakus.
Izpētīju ārzemju viesu īpatsvaru un apmeklējumu uzņēmumā. Tā kā Krētā, starp Eiropu un Āfriku, ir īpatnējs klimats, tas ir būtisks faktors, kas nosaka, kuras valsts tūristi apmeklē viesnīcu kuros mēnešos, un arī to, kāds ir tās noslogojums.
Secinu, ka darbam tik lielā uzņēmumā var vilkt paralēles ar iešanu caur gaļas maļamo mašīnu. Vietā, kur viesus „nēsā uz rokām”, viss smagums gulstas un darbiniekiem, un šajā vidē dažubrīd cilvēcības faktors ir tuvs nullei. Pati nesaskāros ar fiziskām problēmām šajā sakarā, bet biju klāt laikā, kad vienam no pavāriem acī plīsa asinsvads, ko neuzskatīja par iemeslu sniegt palīdzību vai ļaut atgūties. Kopumā šī viesnīca ir atstājusi manī spēcīgu iespaidu un motivāciju turpināt tiekties pēc saviem mērķiem. Tā man deva smagu pieredzi un vērtīgas atziņas dzīvei, bet, kā zināms, tas, kas nāk caur sviedriem un asarām, tam ir visdziļākās saknes un lielākā vērtība. Laba pieredze ir grūta pieredze.
Kā priekšlikumu varu minēt no augstskolas puses izvērtēt, kādu informāciju prasīt iekļaut prakses atskaitē, jo, piemēram, izejvielu iepirkšanas cenas un sadarbības izmaksas ir stingri konfidenciāla informācija, ko atbildīgās amatpersonās nav tiesīgas izpaust.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakse restorānā, viesnīcā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/148487

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties