Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:478281
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Darbības funkcijas un stratēģija    4
1.3.  Hotel de Rome organizatoriskā struktūra un vadība    5
1.4.  Hotel de Rome konkurence    7
1.5.  Viesnīcas viesi    8
1.6.  Viesnīcas personāls, tā darba organizācija    9
2.  VIESNĪCAS PRODUKTI, PAKALPOJUMI UN TO KVALITĀTE    11
2.1.  Viesnīcas pamatpakalpojuma raksturojums    11
2.2.  Viesnīcas papildus pakalpojumu raksturojums    12
3.  MĀRKETINGA DARBĪBA VIESNĪCĀ HOTEL DE ROME    16
3.1.  Mārketings un reklāmdarbība    17
3.2.  Sadarbības partneri    17
3.3.  Darbs ar klientiem    19
4.  FINANŠU RĀDĪTĀJI UN TO ANALĪZE    20
  SECINĀJUMI. PRIEKŠLIKUMI    23
  PIELIKUMI    24
Darba fragmentsAizvērt

Trešā kursa mācību praksi man bija iespēja veikt viesnīcā Hotel de Rome (sk. 1. att.), kā pārdošanas asistentam, kas man deva lielisku iespēju gada laikā iegūtās teorētiskās zināšanas nostiprināt praksē.

1.att. Viesnīca ”Hotel de Rome”
Viesnīca „Hotel de Rome” ir 5 zvaigžņu biznesa klases viesnīca, kas atrodas pašā Rīgas centrā, vietā, kur vēsturiskā Vecpilsēta saplūst ar jauno pilsētas daļu (sk. 2. att.). Dažu minūšu attālumā ir ievērojamākie arhitektūras pieminekļi, vēstniecības, bankas, iepirkšanās un atpūtas centri, Latvijas Nacionālā opera un arī citas kultūrvēsturiskās vietas. Tikai pāris minūšu brauciena attālumā atrodas lidosta ”Rīga”, pavisam netālu atrodas Rīgas autoosta un dzelzceļa stacija.
Lai sasniegtu prakses mērķus un izpildītu uzdevumus tika izmantota citu darbinieku un uzņēmuma direktora sniegtā informācija, kā arī novērota apkārtējā vide, pašam veicot praktisku darbu uzņēmumā.
Varu teikt, ka man bija liels prieks un gandarījums praktizēties tieši šajā uzņēmumā, kurā bija daudz ko mācīties un apgūt, kā arī pierādīt sev, ka varu tikt galā ar nopietnām problēmām, sniegt savus risinājumus situācijām, izkopt iemaņas datu analīzē un apstrādē, uzņēmuma mārketinga darbības plānošanā. Ar prakses laikā iegūto pieredzi, darbojoties kā pārdošanas konsultantam esmu apmierināts. Jūtos daudz profesionālāks darbam viesmīlības industrijā, kā arī jūtos konkurētspējīgāks piedāvājot sevi darba tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties