Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:707798
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Trīs bērnu sadzīves (pašapkalpošanās) iemaņu analīze    5
  Bērnu mīļākās rotaļas un rotaļlietas    8
  Spēle vai rotaļa kopā ar bērnu apakšgrupu    9
  Saruna ar audzinātāju par bērnu iecienītākām radošām (pašu izdomātām) rotaļām    10
  Bērnu iemīļotākie daiļdarbi    11
  Daiļdarba stāstījums bērnu apakšgrupai    11
  Bērnu jaunrades vārdi    12
  Patstāvīgā pedagoģiskā darbība, tās analīze    13
  Secinājumi    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pašreiz aktuāls ir jautājums par radošas, atvērtas, varošas un darboties gribošas personības veidošanu jau pirmsskolas vecumā, saglabājot katra bērna individualitāti. Individualitāti nosaka raksturs, temperaments, spējas un tās attīstība atkarīga no sociālās vides un iedzimtības. Pievēršoties šīm D.Dzinteres atziņām mums pirmsskolas pedagogiem vajadzētu pievērsties un novērtēt katru bērnu individuāli, nevis visus kopumā Mums jānovērtē mazuļu spējas un jāprot atrast pareizās audzināšanas metodes to pilnveidošanā un attīstīšanā, kas visiem vienādi noteikti nevar izdoties.
Guvu pieredzi vērojot nodarbības un nelielu priekšstatu par to, kā notiek darbs bērnudārzā. Iepriekš nebija bijusi pieredze ar bērniem. Tagad varu izvērtēt, kas ir nepieciešams, lai notiktu veiksmīgs mācīšanas un mācīšanās process. Skolotājam ir jābūt gatavam uz visu un jābūt radošam jebkurā situācijā.
Nepieciešams ir apgūt dažādas pamatzināšanas no teorētiskā viedokļa, kā arī to, lai runājot ar bērniem valoda būtu pareiza un saprotama, kā arī bērniem viegli uztverama. Daudzām lietām ir jāpieiet ar izdomu un radošumu.
Tā kā šī vecuma bērniem patīk spēles un rotaļas, kurās var kaut ko pataustīt, izpētīt, salīdzināt, tad es domāju, ka skolotājām strādājot šī vecuma grupiņā vairāk nekā citās grupās ir jāstrādā pie jaunu materiālu izveides. Kaut gan tagad var ļoti daudz nopirkt labas mantas veikalos, man patīk, ka mūsu pirmskolā skolotājas katru mēnesi pagatavo vienu izdales materiālu kādai nodarbībai un to prezentē citām kolēģēm. Cik daudz tajos darbiņos ir skolotāju izdomas un sirds siltuma ieguldīts, ko nevar nopirkt par naudu! Kad es strādāšu mazbērnu grupiņā noteikti centīšos šajā procesā iesaistīt arī vecākus, kaut gan saprotu, ka tas nebūs viegli.
Šajā praksē es, galvenokārt, ieguvu jaunu pieredzi saskarē ar bērniem. Guvu priekšstatu par bērnudārzā notiekošo.





Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiski psiholoģiskā vērojumu prakse”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/707798

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties