Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,78 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,21
Pirkt
Identifikators:497325
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Vērotās stundas struktūra un norise    3
  Vērotās stundas analīze    4
  Četru mācību stundu plānojums    5
  Kalendārais plāns. Jūtas un emocijas    6
  1.stundas organizācija laikā un stundas gaitas apraksts    7
  2.stundas organizācija laikā un stundas gaitas apraksts    8
  3.stundas organizācija laikā un stundas gaitas apraksts    9
  4.stundas organizācija laikā un stundas gaitas apraksts    10
  Prakses dienasgrāmata    11
  04.12.2003.    11
  08.01.2004.    11
  09.01.2004.    12
  13.01.2004.    13
  15.01.2004.    14
  Kompetenču dienasgrāmata    15
  Jūtas un emocijas    30
  Jūtu īpatnības    31
  Jūtu veidi    32
  Emocionālo pārdzīvojumu formas    33
  Emociju izpausmes veidi    34
Darba fragmentsAizvērt

VĒROTĀS STUNDAS ANALĪZE

Stundas struktūrā tika ievērota ierosināšanas, apjēgšanas un refleksijas fāzes. Nodarbība noritēja nepiespiestā gaisotnē, mana klātbūtne neizraisīja domstarpības. Skolēni aktīvi iesaistījās grupu darbā un arī diskusijās brīvi izteica savas domas.
Bija vērojama atšķirība, kā meitenes apspriedās grupā un kā zēni. Meitenes – apspriedās klusām, nopietni apsverot katru domu un izvirzot spēcīgus argumentus. Savukārt zēnu grupā valdīja jautra čalošana un viedokļi, ne mazāk argumentēti kā meitenēm, tika caurvīti ar humoru. Tas man lika pārdomāt par to šauro robežu, kas novilkta starp vecumposmiem. Kur beidzas pusaudžu vecums un sākas jauniešu?! Kāpēc meitenes ir nopietnākas un šķiet nobriedušākas kā puiši šajā vecumā (15 – 16 g. )?!
Grupu darba prezentēšana notika ļoti raiti, meitenes teica vienu savu viedokli un zēni pretī vienu savu. Ja kāds nepiekrita, vai bija ko piebilst notika diskusija. Ļoti spilgti varēja saskatīt atšķirību starp dzimumu viedokļiem, katrs aizstāv savas intereses, bet rezultātā abi dzimumi vēlas vienu un to pašu – attiecības, kas balstītas uz savstarpējo sapratni un uzticību!
Skolotāja bieži rosināja skolēnus uz pārdomām, piemēram, par greizsirdību un tās robežām u.c. Skolēni sprieda par nopietnām lietām no pieaugušo cilvēku skatījuma, un ļoti labi saistīja uzdevumu ar pašu pieredzi no dzīves.
Skolotājai labs kontakts ar bērniem – humors, personības starojums, orientācija uz labo, interese par katru skolēnu atsevišķi un klasi kopumā.
Izmantotās metodes – grupu darbs un prezentācija, sapratu, ka arī stundu norise sēžot aplī veicina to, lai darbotos visi skolēni un nebūtu saspringuma, jo neformāla atmosfēra atbrīvo cilvēkus. Psiholoģija ir tā mācību stunda, kurā var atļauties un pat vajag izmantot šo neformālo pieeju.

ČETRU MĀCĪBU STUNDU PLĀNOJUMS

TĒMA: Jūtas un emocijas.

MĒRĶI:
• Veicināt izpratnes veidošanos par jūtām un emocijām;
• Veicināt prasmi sadarboties;
• Veicināt prasmi uzklausīt citus;
• Attīstīt prasmi veikt pašrefleksiju par savu jūtu un emocionālo reakciju pieredzi;
• Veicināt prasmi analizēt emocionālo reakciju cēloņus un vadīšanas iespējas;
• Veicināt empātijas attīstību.

UZDEVUMI:
1. Mazināt spriedzi pirms jaunās vielas apguves. ( Izmantojot apļa jautājumus. ).
2. Noorganizēt “ Prāta vētru “ – “ Kas tavuprāt ir jūtas?”.
3. Piedāvāt skolēniem darboties ar izdales materiālu – darba lapām.
4. Piedāvāt grupu darbu un izskaidrot uzdevumu.
5. Izdalīt lomu spēles situācijas un izskaidrot, kā tām gatavoties.
6. Rosināt veikt pašrefleksiju.
7. Noskaidrot zināšanu līmeni par tēmu “Jūtas un emocijas “, izmantojot pārbaudes darbu – testu.

METODISKIE MATERIĀLI:
Sakopēti materiāli –
1. Darba lapas – “ Jūtas un emocijas”, “ Emocionālo pārdzīvojumu formas”.
2. Izdales materiāls tabula “ Emocionālie stāvokļi un žestu raksturs”.
3. Izdales materiāls grupu darbam “ Emociju veidi”, situāciju apraksti.
4. Lomu spēles situācijas.
5. Tests.

METODES:
• Aplis
• Dialoģiskā metode
• Grupu darbs
• Lomu spēles
• Prāta vētra.

MĒRĶAUDITORIJA:
Alūksnes vidusskolas 11. klases skolēni. Vecums 16 – 17 gadi.

SAKĀRTOJUMS TELPĀ:
• Aplis
• Grupu darba laikā – vairāki apļi

KALENDĀRAIS PLĀNS
JŪTAS UN EMOCIJAS



Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,25 €
Materiālu komplekts Nr. 1111337
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā - psiholoģijas stundas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/497325

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties