Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:693626
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Praksi izgāju Rīgas 88.bērnudārzā.Tas atrodas Rīgas centrā- Ģertrūdes ielā 28. Bērnudārzs ir dzīvokļu tipa ēka. Iekšā var iekļūt tikai nospiežot pogu grupiņai, kurā ir jātiek, kā arī nosaucot savu vārdu (vai pat iemeslu, kādēļ atnācis, piemēram, pie vadītājas).Man liekas, ka šajā bērnudārzā ir lielāka drošība. Pats bērnudārzs nav īpaši liels. Tam ir 2 stāvi. Bērnudārzs ir pielāgotās telpās. Pirmajā stāvā ir divas grupiņas: pirmā jaunākā (2-3g.v.) un otrā jaunākā (3-4g.v.).Otrā stāvā atrodas trīs grupiņas: vidējā(4-5g.v.), vecākā(5-6g.v.) un sagatavošanas grupiņa(6-7g.v.). Pavisam šo bērnudārzu apmeklē 111bērni. 20bērni-pirmajā jaunākajā grupiņā;20-otrajā jaunākajā grupiņā; 19-vidējā grupiņā; 24-vecākajā grupiņā; 28-sagatavošanas grupiņā.Kopā ir piecas grupiņas, kurās katrā ir patstāvīga audzinātāja- pilnā slodzē un studente- uz pusslodzi.Spēļu laukums atrodas sētā un ir mazs- vienīgais. Laiks tiek sadalīts tā, lai laukā tiktu katra grupiņa. Bērni vecākajās grupiņas laiku svaigā gaisā pavada pastaigās uz bibliotēku, dabas muzeju vai baseinu. Pedagoģiskais darbs ir bērncentrēts. Strādāts tiek pēc “Soli pa solim” programmas. Tās mērķis ir panākt, lai ikviens bērns attīstītu spējas-
• būt radošam, iztēles bagātam un atjautīgam,
• būt kritiskam domātājam un spējīgam izdarīt izvēli,
• saskatīt problēmas un tās atrisināt,
• rūpēties par sabiedrību, valsti un vidi.
Lai ieaudzinātu šīs spējas, programmas nolūks ir radīt tādu mācību vidi, kurā mācības plāno, par centru uzskatot bērnu. Šī programma palīdz bērnam veidot izpratni par-
• fizisko pasauli, mērot, sverot, būvējot no klucīšiem, rotaļājoties smiltīs un ūdenī, darboties ar trīsi vai virvi, apstrādājot koku un maisot krāsas;
• sociālo un kultūras informāciju, spēlējot spēles, gatavojot ēdienu, lasot stāstus, iejūtoties citu lomās un piedaloties sabiedriskos pasākumos;
• loģiku un matemātiku, skaitot, mērot, salīdzinot, kārtojot, liekot secībā, šķirojot un klasificējot.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1115737
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiski - psiholoģiskie vērojumi un bērnudārza skolotājas palīdzes prakse”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/693626

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties