Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:180171
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.07.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskā prakse liecina – ja nav laba sadarbība un labas attiecības starp skolotāju un skolēnu, tad parasti mācībām nav pozitīvu rezultātu.
Šajā pedagoģijas praksē es novēroju to, ka skolēni ir ļoti dažādi – ir tādi, kuri aktīvi iesaistās mācību procesā, bieži piesakās atbildēt, un pats galvenais – nebaidās kļūdīties savās atbildēs. Daļa skolēnu piesakās atbildēt tikai uz tiem skolotājas uzdotajiem jautājumiem, uz kuriem droši zin, ka atbilde būs pareiza. Tomēr ir arī tādi skolēni, kuri nevienu reizi nepiesakās atbildēt, bet, kad skolotāja liek atbildēt, visas viņu atbildes ir pilnīgi pareizas un saistītas ar stundā aplūkoto vielu.
Piemēram, skolēnam Nr. 3, skolotāja lika atbildēt divas reizes, taču atbildes bija nepareizas, kaut gan bija saistītas ar stundā aplūkoto mācību vielu, un skolotāja izteicās, ka šis skolēns nav iemācījies uzdoto vielu, kaut gan pats skolēns teica, ka mājās ir izlasījis visu, kas bija uzdots. Protams, nav izslēgts, ka skolēns vienkārši mānījās, tomēr būtu būtiski atcerēties, ka ir tādi skolēni, kuriem ir grūti iegaumēt lasīto – mājās itkā visu labi zin, bet, kad skolotāja stundā viņu izsauc atbildēt, kāda klasesbiedra piezīme vai pat neveikls vārds, kas citos izraisa smieklus, var nobloķēt skolnieka drosmi un atbrīvotību. To var izraisīt arī, piemēram, bailes no skolotājas pārlieku lielās stingrības vai uztraukums par atzīmi. Šādi bērni ārēji mēdz būt ļoti mierīgi, rāmi un nosvērti, bet viņu emocionālās cīņas norisinās iekšienē. Otra problēma skolēniem ir slikta atmiņa – it kā skolēns visu ir izlasījis un iemācījies, bet, kad pienāk brīdis atbildēt, puse no tā, ko mācījies, jau ir aizmirsusies. Tas varētu būt saistīts ar to, ka skolēnam mācoties, uzmanība tiek novērsta, piemēram, ar fonā skanošo mūziku vai televizoru.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Novērošanas prakse vispārīgajā pedagoģijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/180171

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties