Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:402478
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Darba mērķis   
  Darba tehniskās izpildes norādījumi   
  Ievads    7
1.  Ēdināšanas uzņēmuma raksturojums    7
1.1.  Ēdināšanas uzņēmuma izveides nepieciešamības raksturojums    7
1.2.  Uzņēmuma tips, veids, atrašanās vieta    7
1.3.  Apmeklētāju sastāva raksturojums    7
1.4.  Vietu skaits apmeklētāju zālē un citās zālēs    7
1.5.  Uzņēmuma darba laiks un virtuves darba laiks    7
1.7.  Apmeklētāju zāles interjera raksturojums    8
1.8.  Apkalpošanas veids, īss apkalpošanas organizācijas raksturojums    8
2.  Apmeklētāju skaita aprēķins    9
3.  Sortimenta minimuma sastādīšana    11
3.1.  Sastādīt sortimenta minimumu    11
3.2.  Konkretizēt ēdiena nosaukumus    12
4.  Porciju skaita aprēķins    14
5.  Ēdienkaršu sastādīšana    16
5.1.  Izvēles ēdienkartes sastādīšana    16
6.  Ēdienu tehnoloģisko karšu izstrāde    18
7.  Kalkulācija    37
8.  Ēdiena kvalitātes izvērtējums    38
9.  Dienā nepieciešamo izejvielu daudzumu aprēķins    40
10.  Izejvielu prečziniskais raksturojums    53
  Kopsavilkums    53
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Ēdināšanas uzņēmumiem mūsdienās ir ļoti liela loma mūsu ikdienā. Uz šādiem uzņēmumiem cilvēki dodas dažādu iemeslu pēc, lai remdētu savu izsalkumu, atpūstos. Ēdināšanas uzņēmumi bieži vien ir kā satikšanās vieta, uzņēmējiem, draugiem, senām paziņām. Lai uzņēmumā viesi atgrieztos atkal un atkal ir jārūpējas par gardu maltīti un mājīgu gaisotni uzņēmumā.
Ēdienkarte ir viena no svarīgākajām lietām uzņēmumā, gan tās saturs, gan izskats, var atspoguļot uzņēmuma veidu, specifiku un kvalitāti. Šī kursa darba ietvaros arī ir jāizveido ēdienkarte. Autore ēdienkarti ir veidojusi tā, lai būtu ēdienu dažādība. Šī ēdienkarte atspoguļo to, ka šī kafejnīca piedāvā vienkāršu ēdienu, autore neaizraujas ar šikiem, glauniem un dārgiem ēdieniem. Kafejnīcas mērķis ir likt viesiem justies kā mājās, un piesaistīt viesus ar to, lai tie brauktu atkal, un atkal.
Kafejnīcas tehnoloģiskā procesa izstrādē tika ņemta vērā autores dažādā pieredze šajā jomā. Autore ir nonākusi pie secinājumiem, ka, lai uzņēmums būtu strādāt spējīgs un apmeklētāju pilns, ir jābūt atsaucīgiem, čakliem un laipniem darbiniekiem, mājīgai un nenospiedošai gaisotnei, lai viesis jūtas ērti. Jābūt pārskatāmai un gaumīgai ēdienkartei, gardiem un skaisti noformētiem ēdieniem. Un ļoti svarīga ir arī sakārtota grāmatvedība.
Lai izveidotu labu un ienesīgu uzņēmumu ir jāņem vērā visi šie punkti, un arī pieredze kāda gūta dzīves laikā pašam uzņēmuma veidotājam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties