Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,60 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,89
Pirkt
Identifikators:126609
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  „Cala Galdana hotel & villas d’aljandar” darbības forma, veids, nozare    4
2.  Likumdošanas akti, kas saistoši uzņēmuma darbībai un ir būtiski, vadot organizāciju    6
3.  Uzņēmuma iekšējā vide    10
4.  Vadītāja darbības principi un vadīšanas funkcijas    14
5.  Ārējās vides analīze    17
6.  PEST analīze    20
7.  Uzņēmuma vieta nozarē    21
8.  Iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas efektivitāte uzņēmumā    22
9.  Lēmumu pieņemšanas procesi uzņēmumā    24
10.  Sociālā atbildība    25
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    28
  Pielikumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Prakse tika veikta „Cala Galdana hotel & villas d’aljandar” restorānā, Spānijā laika posmā no 2009.gada 1.jūlija līdz 2009.gada 30.septembrim.
Katrs uzņēmums ir organizācija, dažādu struktūrvienību, personību un kultūru kopums, kas darbojas strauji mainīgos tirgus apstākļos. Dinamiska ārējā vide, kurā ir daudz tehnoloģisku, finansiālu un politisku faktoru, pastāvīgi iedarbojas uz uzņēmumu, koriģējot tā darbību. Ņemot vērā iekšējo un ārējo apstākļu ietekmi, uzņēmuma vadīšanas uzdevums ir panākt tās rīcībā esošo resursu un iespēju atbilstību situācijai tirgū. Biznesa mārketinga analīze un uzņēmuma resursu plānošanas un vadības sistēma ir jebkura uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā.
Pareizi veikta mārketinga analīze vēl negarantē pozitīvus rezultātus, ja uzņēmuma rīcībā nav racionālas un efektīvas menedžmenta sistēmas, kas ir jebkura pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma darbības pamatā.
Lai sasniegtu prakses mērķi tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Raksturot prakses uzņēmuma darbības formu, veidu, nozari, kurā tas darbojas.
Iepazīties ar likumdošanas aktiem, kas saistoši uzņēmuma darbībai un ir būtiski vadot organizācijas darbu.
Iepazīties, grafiski attēlot un analizēt konkrētā uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi.
Raksturot un analizēt organizācijas augstākā līmeņa vadītāja darbības principus un pienākumu deleģēšanas mehānismu, īstenojot vadīšanas funkcijas, lēmumu pieņemšanu.
Raksturot un analizēt iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas efektivitāti organizācijā.
Formulēt un pamatot organizācijas nostāju sociālās atbildības jautājumā.
Analizēt lēmumu pieņemšanas procesu uzņēmumā…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1232849
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „"Cala Galdana Hotel & Villas D’aljandar" restorāna "Es Lauts" darbība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/126609

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties