Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,49 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,00
Pirkt
Identifikators:407502
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    2
2.  Uzņēmums un tā darbības raksturojums    2
  Atrašanās vieta    3
  Darbinieki    3
3.  Saimnieciskais dienests un tā darbības organizācija    5
4.  Saimnieciskā dienesta sadarbība ar citiem dienestiem    8
  Sadarbība ar viesu uzņemšanas dienestu    8
  Sadarbība ar drošības dienestu    9
  Sadarbība ar grāmatvedību    9
  Sadarbība ar tehnisko dienestu    9
  Sadarbība ar ēdināšanas dienestu    10
  Sadarbība ar personāla dienestu    10
5.  Viesnīcas “Hotel de Rome” produkta raksturojums    10
  Izmitināšanas iespējas    10
  Ēdināšanas iespējas    12
  Konferenču un banketu rīkošana    13
  Papildus pakalpojumi    14
6.  Viesnīcas darba organizācijas principi    15
7.  Viesi un noslogojums    15
8.  Konkurenti    16
9.  Praksē gūtais    16
10.  Secinājumi    18
11.  Priekšlikumi    18
  Pielikums    19
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas – Vācijas kopuzņēmums SIA REHO, kurā 50% pieder Rīgas pilsētai un otri 50% - Brēmenes firmai ‘’Rīga – Hotel – GmbH & Co. Betriebs KG’’, ir dibināts 1989. gadā kā viens no pirmajiem kopuzņēmumiem Latvijā, un ir pieczvaigžņu viesnīcas ‘’Hotel de Rome’’ un trīszvaigžņu viesnīcas ‘’Konventa sēta’’ apsaimniekotājs.
Pirmajos atmodas gados, kopuzņēmums REHO pēc Brēmenes būvuzņēmēja Dr. Klaus Hūbotter kunga iniciatīvas savu darbu uzsāka ar jaunās viesnīcas ‘’Hotel de Rome’’ izbūvi un labiekārtošanu, pārņemot no Rīgas pilsētas projektu, kur celtniecības darbi jau tuvojās nobeigumam, bet pietrūka naudas līdzekļu. Projekta finansējumu nodrošināja Zemes bankas kredīts, kuru bez vācu puses garantēja arī Latvijas valdība un Rīgas pilsēta. Viena no galvenajām iecerēm bija izveidot tādu viesnīcu, kas atgūtu neapšaubāmi spožākās šī gadsimta pirmskara laika viesnīcas – ‘’Romas viesnīcas’’ slavu. 30. gados ‘’Romas viesnīca’’ bija viena no pilsētas atpazīstamākajām vietām. Tā bija valsts valstī. 1941. gadā ‘’Romas viesnīca’’ izdega un tās mūrus nojauca, lai uzbūvētu tagadējo viesnīcu ‘’Rīga’’.
Jau 1991. gada 14. decembrī atvērās jaunā četrzvaigžņu viesnīca ‘’Hotel de Rome’’. Atjaunojot viesnīcu, kā relikviju nolēma saglabāt leģendārās kafejnīcas ‘’Otto Schwarz’’ atrašanos ‘’Hotel de Rome’’.
2001. gadā viesnīca tika atjaunota, un piedāvāja pakalpojumus tādā servisa līmenī, kāds atbilst pieczvaigžņu viesnīcai, un 2002. gada 20. jūnijā viesnīcai tika piešķirtas piecas zvaigznes.
Kopuzņēmums REHO noslēdzis līgumu par ‘’Hotel de Rome’’ un ‘’Konventa sēta’’ viesnīcu apsaimniekošanu līdz 2006. gada beigām. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/407502

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties