Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:107936
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas izglītības iestāde “Pasaciņa”, tās struktūra, pedagoģiskā darba virzieni    4
2.  Pedagoģiskie vērojumi    6
2.1.  Skolotāja un bērna saskarsmes un sadarbības analīze    6
2.2.  Bērna un bērna saskarsmes un sadarbības analīze    10
3.  Skolotāja izvirzīto uzdevumu un īstenošanas metožu analīze    12
4.  Iesaistīšanās pedagoģiskajā procesā    18
5.  Pedagoģiskās kompitences analīze    26
6.  Izmantotā literatūra    28
Darba fragmentsAizvērt

5. Pedagoģiskās kompetences analīze
Savu pedagoģisko aktīvo mācību un audzināšanas praksi pirmsskolā vērtēju kā pozitīvu, uzzināju kā darbojas PII, tās iekšējo struktūru, bērnudārza grupas. Tā kā mana prakse notika visās bērnudārza grupās bija lieliska iespēja iepazīties ar katras grupas darbību. Jau no pirmās dienas radās laba saskarsme gan ar bērniem, gan ar skolotājiem un PII personālu, taču ar bērnu vecākiem neizdevās iepazīties, lai teiktu ka ir izvērtusies laba saskarsme. Strādājot ar bērniem individuāli un vadot nodarbības, kā arī runājoties ar viņiem uzzināju viņu mīļākās lietas un intereses, kas man palīdzēja brīžos, kad viņi bija trauksmaini, kautrīgi, sabēdājušies, vai dusmīgi. Īsajā laikā periodā, kas manā gadījumā katrā grupā bija tiešām īss, iemantoju bērnu uzticību un cieņu, kas man ļāva būt bērniem par atbalsta un uzticības personu, kad paliek skumji vai ir radusies problēmsituācija, viņi vērsās pēc palīdzības nebaidoties.
Vērojot pedagogus esmu novērojusī ka katrs strādā savā stilā un esmu iemācījusies, ka strādājot par skolotāju ir jāiemācās atkāpties no saviem principiem un no izdomātā plāna un ļauties bērnu idejām un viņu piedāvātajām nodarbību tēmām par ko viņi vēlas diskutēt un izzināt.
Pedagogs bērnam ļauj sevī saskatīt labo un to, kas viņam padodas, ko viņš var izdarīt, kā arī mudina nepadoties un mēģināt vēlreiz ja kaut kas nesanāk, kā arī mācīties. Pedagogam ir jāļauj lai bērns uzdod jautājumus un nedrīkst viņu apklusināt, ja viņam šis jautājums ļoti interesē un nav ārpus uzvedības un pieklājības normām. Arī kādu blēņu darīšanu nedrīkst atstāt bez ievērības un tā ir jāpārrunā. Pedagogam ir jāspēj risināt konflikta situācijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1389995
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties