Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:623309
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Analīze.
1. Mana un bērnu tiešā un netiešā sadarbība.
Tieši ar bērniem nācās sadarboties gandrīz ik brīdi – jāatbild uz bērnu uzdotajiem jautājumiem, jāpalīdz tikt galā ar kādu grūtāku uzdevumu, jāiesaistās rotaļā, vai interešu centru aktivitātēs. Tieši ar bērniem saarbojoties mēs stimulējam, motivējam viņus ar vārdiem, lai viņu veiktā darbība izdotos vel labāk kā iecerēts. Netieši – tas ir pastarpināti caur kādu mēs bērnus iedrošinām rīkoties, domāju, ka šāda veida situācijas bija krietni mazāk nekā tiešā sadarbība.
2. Pozitīvie stimuli, kuri aktivizēja bērnu darbību.
Manuprāt, vislabākais pozitīvais stimuls, lai aktivizētu bērna darbību, ir bērna darbības pozitīvs novērtējums. Piemēram, nodarbībās, kurās bērnam kaut kas viņa prāt neizdodas tik labi ka viņam gribētos, pats galvenais ir uzslavēt bērnu, pateikt, ka viņam ļoti labi izdodās, norādīt, ka ja tu darītu, piemēram, mazliet savādāk, tad tev izdotos vēl labak. Kā piemēru varu minēt, ka meitenei ne īpaši labi izdodas darboties ar šķērēm, bija nepieciešams meiteni uzslavēt, par labu darbu, ka bija redzams, cik ļoti viņa centās, lai darbiņš izdotos vēl glītāks. Tātad, lai bērns progresētu un attīstītos, ir nepieciešams viņu ieinteresēt un rosināt viņa motivāciju
3. Kā veicinājāt bērnu patstāvību, pašapziņu un mērķtiecību dažādos darbības veidos.
Ka jau ieprikš mineju, ka bērns attīstīsies un progreses tiesi tik, cik mēs pedagogi, vecāki un citi pieaugušie pratīsim viņu ieinteresēt un motivēt. Bērnu ir nepieciešams uzslavēt – tas veido viņa pārliecību par sevi, pašvērtējumu. Piemēram, puisītim katru reizi došanās pastaigā sākās ar sava veida nepatiku, viņš ļoti lēni ģērbās un līdz ar to vienmēr palika pēdējais, kas īsti viņu pašu neapmierināja. Kārtējo reizi dodoties uz ģērbtuvi uzslavēju puisīti – tu atkal ļoti rūpīgi ģērbsies, tev tas ļoti labi izdodās. Šādi atkārtoju vairākas reizes, un puisēnam sāka šķist, ka tas nekas, ka es pēdējais, es tomēr viskārtīgākais.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1333936
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/623309

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties