Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,65 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,34
Pirkt
Identifikators:210780
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2013.g. - 2014.g.
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, bērniem vissvarīgāk ir kad viņus novērtē skolotāja ar labiem un pozitīviem vārdiem. Pedagogam jābūt ļoti vērīgam, lai nepalaistu nekādu bērna labo darbu attiecībā pret grupas biedriem vai attiecībā pret sevi. To ir jāpamana un obligāti jāslavē bērns, piemēram, mīļi paglaudot to pa galvu un pamainot balss intonāciju. Pārāk bieži uzslavēt bērnus nedrīkst, tikai par tiešām labi padarītu darbu vai par labu uzvedību, lai bērns justot arvien pašpārliecinātāk.

Bērnu pastāvības, pašapziņas un mērķtiecības veicināšana dažādos darbības veidos.

Es uzskatu, ka mēs, pedagoģi, vecāki un citi pieaugušie cilvēki, esam tie, kuri motivē to uz darbību, lai progresētu. Mēs parādam bērniem piemērus kā visvieglāk un visātrāk tikt galā ar dažāda veida grūtībām.
Situācijas:

1. Roku mazgāšananas laikā meitene (2,5 gadi) bija satraukusies, ka viņai nesanāk nomazgāt rokas, jo piedurknes ātri palika slapjas. Es kā skolotājai viņai iedevu padomu virms roku mazgāšanas pacelt piedurknes augšā un nelikt elkoni izlietnē.
2. Pēc ārā iešanas vienam zēnam sagādāja grūtības zābaku novilkšana. Es piegāju klāt un parādīju kā visātrāk un visērtāk viņam to izdarīt. Vispirms es pati parādīju kā es to daru ar saviem zābakiem un tad parādīju kā tieši viņam aiz papēža ir jāpietur savējie un janovelk. Motivēju viņu ar vārdiem: „ Mēģini vairākas reizes, nepadodies, un tev viss izdosies kā man!”
3. Visiem padalīju krāsojamās lapas, kurās bija jāizkrāso „bitīti”. Zīmējums bija neliels, tāpēc tas prasīja attiecīgo rūpību izkrāsošanā, lai nesanāktu pāri malā. Visie tika iedoti jaunie zīmuļi. Puika, kuram bija 3 gadi ļoti noreizējās, ka viņam nesanāca izkrāsot zīmējumu nesašvīkājot pāri malām. Viņš bija noraizējies līdz asarām. Es apsēdos viņam blakām,un teic: „ Tev jau ļoti smuki sanāca, bet ja tu gribi izkrāsot vēl smukāk, es tev varu parādīt kā tu vari novērst to, lai zīmulītis neietu pāri līnijām. Es saku: „Turi pirkstiņus uz zīmuļa nedaudz zemāk, centies roku kustināt šaurāk! Vispirms tādā veidā iekrāso maliņu kontūru un tikai pēc tam pašu viduci ar platāku roku mājienu. Beigās viņš pasmējā, un teica: „ Man sanāca!”.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1349442
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/210780

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties