Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:642916
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2014.g.
Darba fragmentsAizvērt

Tiešā un netiešā sadarbība ar bērniem
Pirmsskolas vecuma bērniem galvenā darbošanās ir rotaļa, caur kuru bērni iepazīst apkārtējo vidi, iegūs dzīvei nepieciešamās prasmes un iemaņas. Svarīga loma ir pirmsskolas skolotājai, lai veicinātu interesi un novērotu bērnu, kas katram interesē, attīstīt viņa dotumus un piedāvāt lietas, mantas, interešu centriņus, kuras pats bērns neizvēlas, kopā ar viņu darboties. Bērni ļoti labprāt izvēlas spēlēties un darboties rotaļnodarbībā kopā ar pieaugušo.
Grupiņā bija puisis Emīls, kurš izvēlējās spēlēties tikai ar lego klučiem, un kad viņam piedāvāja citas mantas vienmēr noraidīja. Nākamajā dienā paņēmu līdzi grāmatu par lego konstruktoriem un mašīnām. Puisis redzot un dzirdot, ka citi zēni runā par to kas ir grāmatās, ātri bija klāt un arī vēlējas apskatīt grāmatas, un tā kā zem bildēm bija stāsts par lego mašīnu piedzīvojumiem, piedāvāju , izlasīt visiem šo stāstu. Visi bērni ar interesi klausījās stāstu un apskatīja grāmatas attēlus. Zēniem ļoti ir vajadzīgs, lai viņus ieinteresētu ar lietām, kas viņiem patīk. Parasti Emīls grāmatas vispār neizvēlējas, jo nebija viņu interesējošās mašīnas un lego. Šādi man izdevās piesaistīt viņa uzmanību.
Ēdot pusdienas ievēroju, ka Matīss neko neēd. Biju ievērojusi, ka viņš tā dara ļoti bieži. Neko neaizrādīju viņam, bet tajā vietā sāku uzslavēt Aleksi, Renāru un Sandi. Es teicu, : „Kādi man ir malači - Sandis, Renārs un Aleksis, ka gandrīz jau visu esat izēduši, jūs kā mazākie, drīz izaugsiet stiprāki un lielāki par garākajiem zēniem, par Danielu, par Linardu, un par Matīsu!” Redzēju, ka Matīss apskatīja to bērnu šķīvjus, un tad savu, kaut ko pētīja un domāja, te redzu, ka sāk ēsti, lai gan sākumā lēni, bet gandrīz visu izēda. Kad bija beidzis ēsti, Matīss pēkšņi man pajautāja: „Vai tagad es arī izaugšu vēl lielāks un stiprāks, un garāks?” Es atbildēju, ka, protams, visi, kuri kārtīgi ēd, kļūst stiprāki un aug garāki. Šādi nepiespiežot viņam ēsti, un nekritizējot, viņš pats novēroja situāciju un izlēma pats, ka tomēr ēdīs. Es, protams, to netieši ietekmēju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1346704
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/642916

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties