Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:298867
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Korporatīvais brends dod iespēju būt daudz pievilcīgākām visām kompānijas iesaistītajām pusēm, darbiniekiem, izplatītāju partneriem, piegādātājiem, publiskajai administrācijai un citiem. Mājas brendings: kad patērētāju un citu ieinteresēto pušu cerības ievērojami variē no izmantošans situācijas, mājas brendings var palīdzēt profilēt atšķirīgas uzņēmuma paketes un palielināt saņemto kompetenci no korporatīvā brenda. Mājas brendingā uzņēmuma vārds ieņem nozīmīgi lomu, kur biznesa vienībai vai produktu līnijai dot tā vārdu. Apstiprinājuma brendings tiek lietots, kad produkta vārdi ir zināšanai un korporatīvais brends tiek lietots, lai noteiktu to izcelsmi. Atsevišķie brendi tiek pielietoti, kad starptautiski darbojošās kompānijas tendējas uz dažādiem patērētāju segmentiem, kas sagaida dažādus labumus, kas pieprasa nodrošināt atšķirīgās spējas veidot un noturēt attiecības ar dažādām ieinteresētajām pusēm. Atsevišķais brendings balstās uz korporatīvo brendu attiecībām ar finansiālo sabiedrību, publisko administrāciju, un dažreiz ar potenciālajiem darbiniekiem, bet pilnveido neatkarīgu parādīšanos patērētāju segmentos un saistībā ar ieinteresētajām pusēm. Atsevišķākais produkta brends var izveidot tik spēcīgu ietekmi, ka korporatīvajam brendam vairs nav nekādas ietekmes .
Globālie brendi tiek uztverti kā kvalitātes un statusa brendi starp daudziem citiem svarīgiem faktoriem, kas ietekmē patērētāju uztveri par globālajiem brendiem. Patērētājs globālo brendu uztver kā universāli dalītu nozīmi, kas atklāj brenda būtiskākās vērtības. Mērķis, brenda vārds, dizains, iesaiņojums, izplatīšana, cenu līmenis un komunikācija no visiem skatu punktiem ar patērētājiem ir nepieciešama stimulu nodrošināšana, lai rastos vienota brenda izpratne. Vietējie brendi pastāv vienā valstī vai ir limitēti ģeogrāfiskā apvidū. Spēcīgi vietējie brendi vienmēr ir baudījuši lielu tā atpazīstamību un pievilcību noteiktajā tirgū. Uzticamība vietējiem brendiem ir daudz lielāka, jo parasti ieinteresētās puses arī atrodas vietējā tirgū .

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1334350
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/298867

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties