Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,91 (14%)
Cena ar atlaidi*:
5,58
Pirkt
Identifikators:257063
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

1.UZŅĒMUMA GRAFISKĀ IDENTITĀTE
Komunikācija ir svarīgs process, caur to cilvēks sevi identificē citiem, nodod informāciju un visādi citādi veiksmīgi spēj eksistēt citu vidū. Tieši tāpat ir ar grafisko identitāti, tai ir svarīga loma uzņēmumā, jo tā ir sava veida komunikācijas process vai valoda ar esošo un potenciālo pircēju. Ir svarīgi iedziļināties katrā grafiskās identitātes elementā, lai uzņēmuma vēstījums sasniegtu pircēju un lai tas netiktu pārprasts.
Autore savā darbā iepazīstinās ar to, kas ir grafiskā identitāte un apskatīs dažus svarīgus aspektus, kas ir jāzina, lai izveidotu veiksmīgu uzņēmuma vizuālo tēlu.
Grafiskās identitātes jēdziens un tās uzdevumi.
Kad tiek izveidots uzņēmums, rodas vajadzība to identificēt citu vidū, reklamēt, marķēt produkciju u.c. Tieši šajā brīdī parādās nepieciešamība pēc uzņēmuma vizuālā tēla jeb grafiskās identitātes.
Uzņēmuma grafiskā identitāte pauž uzņēmuma virzienu, tā mērķus un vērtības. Tas sniedz būtiskas ziņas par uzņēmumu, tā piederību konkrētai nozarei, ievirzi uz noteiktu mērķa auditoriju, pieredzi, ražošanas jaudu un reitingu konkurentu vidū. Grafiskā identitāte nosaka uzņēmumu un pēc līdzības principa pievieno to noteiktai grupai. Tieši identitāte nošķir uzņēmumus savā starpā vienu no otra, neskatoties uz viena veida darbības jomu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma grafiskā identitāte un tās veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/257063

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties