Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:637644
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Galvenās problēmas:
Valodas barjeras – pati galvenā problēma internacionālo reklāmas tekstu sastādītājiem. Tas rosina dažādu viedokļu pastāvēšanu attiecībā uz reklāmas kampaņu veidošanu starptautiskajā tirgū. Viena puse uzskata, ka ir pārāk dārgi veidot tēlu unikālai kampaņai katrai nacionālai grupai. Viņi vienkārši iztulko vienu kopēju kampaņu katrā valodā. Savukārt citi reklamētāji uzskata, ka vienīgais ceļš, kā nodrošināt panākumus, ir izveidot speciālu kampaņu katram tirgum. Vēl citi uzskata, ka abi risinājumi ir dārgi un lieki. Viņi rāda savas reklāmas angliski visā pasaulē. Taču patiesībā reklamētājiem vajag skatīties uz katru situāciju atsevišķi. Turklāt viņiem vajag apsvērt ekonomiskās atšķirības reklāmmateriālu stratēģijā1. 
Neskatoties uz stratēģiju, tulkojums ir galvenā problēma. Klasiskie piemēri ar nepareiziem tulkojumiem un kļūdām vārdu izvēlē ir bieži atrodami internacionālajās reklāmās. Kļūdains spāņu tulkojums no Perdue cāļu reklāmas skan tā: „ Vajag seksuāli uzbudinātu vīru, lai padarītu cāli mīlošu” tā vietā „Vajag sīkstu vīru, lai izaudzētu maigus cāļus”;
Valodu variācijas eksistē pat vienas valsts iekšienē. Japāņu valodā ir pieci lingvistikas "līmeņi" svārstoties no augstprātīga līdz verdziskam, atkarībā no runātāju un klausītāju attiecīgajam stāvoklim sabiedrībā. Japāņu valodas tulkotājiem ir jāzina, kad mainīt valodas mehānismu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/637644

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties