Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:298212
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstams jau ļoti sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Reklāmas attīstība ir atkarīga no daudziem apstākļiem: sociāli ekonomiskiem, tehnoloģiskiem, tiesiskiem un tirgus apstākļiem. Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi (piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei u.c. prioritātēm). Tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka jaunu formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, videomagnetafoni, datori, internets u.tml. tehnika jūtami ietekmēja reklāmas formu un veidu daudzveidību). Tiesiskie apstākļi var veicināt vai ierobežot reklāmas attīstību (piemēram, aizliegums reklamēt televīzijā tabakas izstrādājumus vairākās valstīs lika izstrādājuma ražotājiem mainīt savas marketinga programmas un ciest prāvus zaudējumus). Tirgus apstākļi vārda plašākā nozīmē iekļauj sevī situāciju tirgū (arī konkurentu stāvokli), pircēju rīcību (piemēram, ja kāsa tirgus segmenta patērētāji skatās konkrētās televīzijas programmas un noteiktā laikā, tad tieši šiem parametriem ir jāpiemēro reklāma).1

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/298212

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties