Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:457103
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Viens no uzņēmuma mārketinga menedžeru galvenajiem uzdevumiem ir atrast saražotajai produkcijai noieta tirgu. Viena no iespējām ir starptautiskais tirgus. Galvenie faktori, kas uzņēmuma vadītājiem mudina iziet starptautiskajā tirgū ir:
• uzņēmuma produkcija iekšējā tirgū spiesta konkurēt ar ārzemju kompāniju produkciju, kas var būt labāka vai lētāka;
• daži no ārzemju tirgiem dod iespēju gūt lielāku peļņu nekā iekšējais tirgus;
• lai lietderīgāk izmantotu resursus (ekonomētu tos), nepieciešams palielināt produkcijas ražošanas apjomus, un tādējādi jāpalielina arī noieta tirgus;
• lai samazinātu risku, kompānijai jācenšas samazināt atkarība no viena tirgus;
• kompānijas klienti, kas veic saimniecisko darbību arī aiz robežām, var pieprasīt, lai tos apkalpo arī aiz robežu valstīs.
Ja kompānija ir pieņēmusi lēmumu par ieiešanu konkrētas valsts tirgū, tās nākamais solis- izstrādāt tirgus apgūšanas stratēģijas. Tās var būt: netiešais eksports; tiešais eksports; licencēšana (licenču pārdošana); kopuzņēmums; tiešās investīcijas; internacionalizācija. Katra no šīm stratēģijām ietver paaugstinātu atbildību, riskus, kontroli un peļņas iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/457103

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties